کد خبر: ۷۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
سنندج- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان خواب های شومی برای امت اسلام دیده اند و به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند اما مردم با بصیرت ایران پرچمدار روشنگری و مبارزه اند.

به گزارش آرانیوز:سرلشکر حسین سلامی یکشنبه شب در یادواره شهدای شهرستان سنندج اظهار کرد: جای افتخار است که امروز در جمع خانواده معزز شهدای استان پرافتخار کردستان هستیم.

وی افزود: ما امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های شهدای کردستان به ویژه دو شهید سرفراز این خطه تجلیل کنیم.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: همه ما پاسداران انقلاب اسلامی برای مردم کردستان ارزشی خاص قائل هستیم چون مردمانی باوقار و سلحشور و دارای فرهنگی غنی هستند که فرازهای سخت و بزرگی از تاریخ انقلاب، ایران عزیز و اسلام درنوردیده‌اند.

وی افزود: کردستانی‌ها در طول تاریخ در برابر دشمنان بزرگی سینه سپر کرده‌اند و در تاریخ انقلاب اسلامی نیز ۵۴۰۰ شهید تقدیم کرده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهادت نشانه آگاهی مخلصانه و ایمان آگاهانه مردم است و کردستانی‌ها این نشانه‌ها را دارند و ده‌ها سال است که چشمه سارهای خون رنگ شهادت در این سرزمین جاری است.

سردار سلامی افزود: مردم کردستان را همانند ارتفاعات رفیعش با قامت بلند فرهنگشان می‌شناسیم، مردمانی که هرگز به دشمنان وطن لبخند نمی‌زنند و اجازه قدم گذاشتن هیچ بیگانه ای را بر سرزمینشان نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: کردستان را با سرافرازی و پاسداری از شکوه استقلال و با روح جوانمردی و شجاعت و دلاوری در میدان‌های سخت می‌شناسیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردمان این سرزمین برای ما مقدس و محترم و شایسته تکریم هستند و شهیدانشان جاودانه هستند.

سردار سلامی افزود: شهدا نه تنها خود جاودانه می‌شوند بلکه یک ملت را جاودانه می‌کنند و اگر امثال شهدایی همچون حاج مسعود غمیان و سردار شهید شکیبا سلیمی نبود معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار مردم کردستان و ملت ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان امت اسلامی خواب‌های شومی برای ملت اسلام دیده‌اند و به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند و به دنبال آن هستند که فقر، عقب ماندگی، ناامنی و تفرقه را در بین امت اسلامی گسترش دهند.

سردار سلامی اظهار داشت: دشمنان در هر سرزمینی قدم گذاشتند آن سرزمین را به ویرانه تبدیل کردند و مردمانش را قتل عام کرده‌اند.

وی افزود: امروز فلسطین یک حقیقت زنده است و ضربات مهلکی بر رژیم صهیونیستی می‌زند و اگر به صحنه یمن نگاه کنیم ارمغان آمریکا و رژیم دست نشانده آل سعود را می بی نم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکا بعد از ۲۰ سال با فتنه‌ای جدید آتش جنگ را در افغانستان شعله ور کرده است.

وی تصریح کرد: مردم کردستان فهیم و بصیر هستند و دشمن و دوست را به خوبی می‌شناسند و این توطئه‌ها را دیده‌اند.

 

کردستان مدفن آرزوهای دشمنان ایران است

بصیرت انقلابی ایرانیان نقشه های دشمنان را خنثی کرده است

سردار سلامی با اشاره به توسعه امور زیربنایی در استان کردستان گفت: این سرزمین در حال رشد و پیشرفت است و هم جمال مردمانش و هم جلال سرزمینش روز به روز درخشان‌تر می‌شود و این مهم ثمره رشادت‌های پیش‌مرگان مسلمان کرد و ایستادگی مردمان با بصیرتش است.

وی تأکید کرد: جوانان کردستان و دیگر استان‌های کشور در ارتفاعات این دیار مستقر هستند تا از شرافت کشورمان دفاع کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مبحث خشکسالی در حال رفع شدن است و دشمنان می‌خواهند مردم را به خیابان بریزند اما مردم خوزستان با دقت و بصیرت در سریع‌ترین زمان ممکن صفوف خود را از دشمنان جدا کردند.

سردار سلامی افزود: کشورهای اروپایی و آمریکایی هم هر کدام مشکلاتی دارند و مردم ایران با وجود تحریم‌ها توانسته است بر مشکلات فایق آمده است و مطمئناً ما بزرگ‌تر از مشکلاتمان هستیم.

وی اظهار داشت: عزم نظام همانگونه که در کلام نورانی رهبر معظم انقلاب دیدیم عزم نظام برای اداره امور جدی است و همه با هم کمک خواهیم کرد تا مشکلات جامعه کاهش یابد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: ما پیشمرگان و خادمان مردم ایران هستیم و قربانی شدنمان را به پای پیشرفت و امنیت و عزت ملت ایران فدا می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم پرچمی که شهدا در جای جای این سرزمین برافراشته‌اند همواره به اهتزاز درآید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار