کد خبر: ۷۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
قزوین-طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد قضائی استان قزوین امیر جلالی به عنوان دادستان نظامی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قزوین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و ولادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) گفت: امنیت خط قرمز تمام کشورها و از ضرورت‌های غیرقابل اجتناب جوامع است که به خوبی در جامعه ایران اسلامی شکل گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: دادستان‌ها شمشیر بران عدالت هستند و دست تمام کسانی که بخواهند امنیت جامعه را به هم بزنند قطع می‌کنند.

وی افزود: نقش نیروهای انتظامی و نظامی در تأمین امنیت کم نظیر است و در واقع صیانت گران امنیت جامعه هستند و البته باید از آنها نیز صیانت شود.

قدرتی گفت: راه اندازی سازمان قضائی نیروهای مسلح بسیار تدبیر به جا و شایسته ای در این زمینه بوده که آثار پر خیر و برکتی در پی داشته است.

وی در ادامه داد: انسان می‌تواند با بندگی خدا و انجام واجبات و ترک محرمات طول سال را به عید تبدیل کند و در واقع انسان برای بندگی خدا خلق شده است.

مقام ارشد قضائی استان قزوین گفت: انسان دشمن آشکار قسم خورده‌ای به نام شیطان دارد که با استفاده از ظرفیت‌های درونی انسان‌ها آنها را به گناه وا می‌دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: باید مراقب باشیم و توجه کنیم که در چه جایگاهی هستیم و با خدمت کردن به مردم هرروز خود را عید کنیم و در تقویت نظام اسلامی تأثیر گذار باشیم.

وی افزود: دشمنان در مسیر انقلاب و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی سنگ اندازی زیادی کرده‌اند اما به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری (دام عزه العالی) کشتی انقلاب مسیر خود را با اقتدار طی می‌کند.

قدرتی خاطرنشان کرد: ما با این اقتدار می‌توانیم مشکلات داخلی را حل کنیم و مشکل خوزستان چیزی نیست که نشود آن را حل کرد.
در پایان این مراسم از زحمات فرشید ابراهیم نژاد تقدیر و امیر جلالی به سمت دادستان نظامی استان قزوین معرفی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار