کد خبر: ۷۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
شهرکرد- معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: دولت برای حمایت از این بخش ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان کشور پرداخت کرد.

به گزارش آرانیوز:سورنا ستاری پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در شهرکرد با اشاره به حمایت ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی از شرکت‌های دانش بنیان کشور، اظهار کرد: این میزان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته است و هم‌اکنون برای تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان محدودیتی وجود ندارد.

ستاری گفت: همکاری بانک‌های عامل در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان کشور مطلوب و قابل قبول است.

وی یادآور شد: توسعه اکوسیستم و زیست‌بوم فناوری استان‌های کشور از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌شمار می‌رود و در این راستا شرکت‌های دانش‌بنیان جدید و توسعه پارک‌های علم و فناوری در سطح کشور مورد توجه است.

وی گفت: چهارمحال و بختیاری جزو استان‌هایی است که اکنون زیرساخت‌های مطلوبی در حوزه علم و فناوری دارد و برای توسعه زیرساخت‌ها و کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک‌ها و حمایت‌های جدی در دستور کار است.
به گزارش ایرنا، مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲پ ارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار