کد خبر: ۷۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از مواج و متلاطم‌شدن خلیج فارس خبر داد و گفت: شاهد اختلال در ترددهای دریایی خواهیم بود.

به گزارش آرانیوز:پیام مساعدی  اظهار داشت: از فردا با وزش باد نسبتاً شدید شاهد افزایش ارتفاع موج خلیج فارس خواهیم بود و این وضعیت تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

وی منطقه اثر را در برخی از ساعات در شمال خلیج فارس و مناطق ساحلی و فراساحلی شمال و مرکز استان بوشهر دانست و اضافه کرد: این وضعیت سبب اختلال موقت در ترددها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: توصیه می‌شود طی این مدت دریانوردان تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با خطرات احتمالی داشته باشند و حتی الامکان از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: طی امروز و فردا با افزایش دمای هوا در سطح استان، در برخی از مناطق دما به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس یا فراتر از آن خواهد رسید.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال شرقی تا شمال غربی گاهی جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۲ و در برخی ساعات تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از ظهر فردا به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی طی ساعاتی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار