کد خبر: ۷۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات قرآنی استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:جواد احمدی‌منفرد بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع فعالان قرآنی اظهار داشت: انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات قرآنی به منظور تعیین اعضا هیئت مدیره و اعضا هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان، با حضور ۷۲ مؤسسه قرآنی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: این انتخابات از ساعت ۹ صبح با معرفی کاندیداهای هیئت مدیره و هیئت بازرسی آغاز شد و کاندیداهای شرکت کننده در مراسم، پس از ارائه گزارش و برنامه‌های آتی خود در اتحادیه قرآنی استان در صورت کسب آرا، به همراه سایر مدیران مؤسسات قرآنی در این انتخابات شرکت کردند.

احمدی منفرد در خاتمه افزود: پس از رأی‌گیری و شمارش آرا، ابراهیم مرادی با ۵۳، جلال‌الدین محمدی با ۴۷، محمد حفظ اله با ۴۰، مهدی دهقانیان و محمد ادیب‌نیا با ۳۸، سیدمجتبی هاشمی با ۳۶ و اکبر پورآزاد با ۲۹ رأی به عنوان نفرات منتخب هیئت مدیره مشخص شدند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اسماعیل تنگستانی با ۴۵ و آسیه ابراهیمی وقار با ۳۲ رأی نیز به عنوان بازرسان اصلی اتحادیه مؤسسات قرآنی مشخص شدند.

گفتنی است، این انتخابات هر سه سال یک بار در سطح استان با حضور و مشارکت مدیران مؤسسات قرآنی دارای مجوز فعالیت از ادارات کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

در جریان این رأی‌گیری اعضا هیئت مدیره از بین بیشترین آرا مأخوذه انتخاب می‌شوند و این افراد در جلسه هیئت مدیره پس از رأی‌گیری، از بین خود یک نفر را به عنوان مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان انتخاب می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار