کد خبر: ۷۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: تا یکشنبه هفته آینده انتظار رخداد رگبارهای خفیف و پراکنده به ویژه در ارتفاعات استان خواهیم داشت.

به گزارش آرانیوز:آرش بهارونداحمدی  به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر موج ناپایدار و محلی از منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: به موجب این شرایط در ساعات عصر و شب تا یکشنبه هفته آینده انتظار رخداد رگبارهای خفیف و پراکنده به ویژه در ارتفاعات استان خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۴۰ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری است و هوا نیز هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۹ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار