کد خبر: ۷۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
اصفهان- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: علت قطع گاز در برخی مناطق شهر اصفهان نشتی و مسائل فنی شبکه بوده که با اطلاع رسانی قبلی به مشترکان اتفاق افتاد.

به گزارش آرانیوز:سید مصطفی علوی  درباره قطعی گاز در برخی مناطق شهر اصفهان، اظهار داشت: این قطعی‌ها به صورت پراکنده در مناطقی از شهر به علت مباحث فنی و توسعه‌ای و همچنین در دو منطقه به دلیل صدماتی که به شبکه وارد شده بود و نشتی گاز وجود داشت با اطلاع رسانی قبلی به مشترکان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه شبکه‌ها و خطوط گاز، بدون حفاری دائم چک و کنترل می‌شود، ادامه داد: به محض اینکه نشتی در خطوط مشاهده شود با اطلاع رسانی قبلی به مردم، گاز منطقه به ناچار قطع شده و پس از رفع مشکل و انجام تعمیرات، دوباره وصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه قطعی‌ها بیشتر در مناطق مرکزی شهر بوده است، افزود: همکاران ما در محدود خیابان شمس آبادی ناچار به قطع گاز می‌شوند که پس از رفع مشکل گاز را وصل کردند.

بیش از ۵۰ میلیون مترمکعب گاز در شبانه روز به مشترکان خانگی تحویل می‌شود

علوی با تاکید بر اینکه در سراسر استان اصفهان قطعی گاز، بی حساب و خارج از قاعده نداریم، گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ میلیون مترمکعب گاز در شبانه روز در استان به مردم تحویل می‌شود و گاز هیچیک از مشترکان بر اثر سهل انگاری، بی توجهی یا مسائل فنی قطع نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قطع گاز زمانی اتفاق می‌افتد که توسعه و یا مسئله فنی وجود دارد که با اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها و حتی به صورت تلفنی به مشترکان اعلام می‌کنیم برای انجام عملیات در مدت زمان مشخص گاز منطقه قطع است و در زمان بندی اعلام شده گاز را وصل می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: درمورد صنایع نیز قطعی فقط در فصل زمستان که محدودیت تأمین گاز داریم، اتفاق می‌افتد؛ براساس مصرف سراسر کشور اگر از تهران به ما محدودیت مصرف اعلام شود با صنایع استان زمان مشخصی را مطرح می‌کنیم زیرا گاز منازل باید در اولویت اول تأمین باشد که از این رو محدودیت مصرف گاز به صنایع اعلام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار