کد خبر: ۷۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
رییس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس با اشاره به نشست‌های نظارتی خود در استان خراسان رضوی، گفت: در این جلسات مقرر شد، میزان ۱۰۰۰ تن جو به صورت ویژه از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان به دامداران شهرستان خواف اختصاص یافت.

به گزارش آرانیوز،اقبال شاکریبا اشاره به نشست های متعدد با قائم مقام رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، مشاور رییس سازمان و مسئول امور شهرستان ها و مجلس در سازمان جهاد کشاورزی استان  در خصوص حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی در شرایط خشکسالی،گفت:مقرر شد با پیگیری فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس، میزان ۱۰۰۰ تن جو به صورت ویژه از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان به دامداران شهرستان خواف  تعلق گیرد. 

 رییس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین مقرر شد، کلیه دوره‌های آموزشی با همکاری اساتید مجرب مرکز تحقیقات کشاورزی استان در روستاهای بر اساس لیست دوره های اموزشی شناسایی شده برگزار شود.

 
جلسه نظارت میدانى شاکرى از خراسان رضوى

 

 وی افزود: بر اساس این جلسه مقرر شد، صدور مجوزهای کسب و کار در ارتباط با حوزه کشاورزی و دام برای شهرستان خواف که تاییدیه کلینیک کسب و کار را دریافت کرده‌اند در  اولویت سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گیرد. 

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین قرار شد، در هفته آتی نشستی در سازمان جهاد کشاورزی استان جهت تعیین تکلیف شهرک های دامداری روستایی خواف برگزار شود.

 
جلسه نظارت میدانى شاکرى از خراسان رضوى
 
جلسه نظارت میدانى شاکرى از خراسان رضوى
 
جلسه نظارت میدانى شاکرى از خراسان رضوى

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار