کد خبر: ۷۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته تا پایان شهریور ماه ممنوع است.

به گزارش آرانیوز:، حسین کلانتری ظهر شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا افزود: در اجرای دستوالعمل ها، پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا باید هماهنگ عمل کرد.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق مردم برای حفظ جان و سلامت آنها وظیفه همه است، گفت: در راستای سلامت مردم دورکاری کارکنان، برگزار نکردن اجتماعات عروسی و ترحیم، کاهش ترددها، ممنوع بودن ورود خودروهای با پلاک غیر بومی در روزهای پایانی هفته و تمدید اعمال محدودیت‌ها در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان پا برجاست.

کلانتری افزود: بیماریابی و تست گیری در استان ۱۰ درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و در حالی که استان‌های دیگر پیک پنجم را تجربه می‌کنند ما دو پیک کمتر داشته‌ایم و پیک سوم کرونا را در استان تجربه می‌کنیم.

استاندار اظهار داشت: برخی از افراد هستند که متأسفانه با جان مردم بازی می‌کنند و به پروتکل‌ها توجهی ندارند و گاهی مشاهده می‌شود که مراسم عروسی با جمعیت بسیاری در استان برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار