کد خبر: ۷۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
یاسوج- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند شیوع و ابتلا به بیماری کرونا در استان، به شدت صعودی شده است.

به گزارش آرانیوز:آذر صفایی نیا ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اتخاذ تدابیر ویژه برای کنترل و کاهش بیماری و تبعات آن ضروری است.

وی بیان داشت: اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از سوی ستادهای شهرستانی ضروری بوده و نظارت مستمر و بازرسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه شهرستان‌ها توسط کمیته بازرسی متشکل از نمایندگان فرماندار، نیروی انتظامی، سازمان صنعت و معدن، تعزیرات، بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی در دستور کار فرمانداران است.

صفایی نیا تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت و جان مردم، ناچار به اعمال محدودیت‌های کرونایی هستیم و در این مسیر لازم است مردم بیشتر همکاری کنند و در شهرستان‌ها هم از فرمانداران خواسته شده از هرگونه اقدام خارج از شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ممانعت شود.
وی افزود: باید علاوه بر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، کنترل‌ها و بازرسی‌ها در بخش‌های تولیدی، عمرانی، صنفی، آموزشی و خدماتی در سطح همه شهرستان‌ها با جدیت اجرا شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار