کد خبر: ۷۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
کرمانشاه- حبیب الله سپهرآیین به عنوان دادستان جدید جوانرود منصوب شد.

به گزارش آرانیوز:بعد از ظهر امروز با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمانشاه، رئیس دادگستری، فرماندار و امام جمعه شهرستان جوانرود آئین تکریم و معارفه دادستان‌های پیشین و جدید این شهرستان برگزار شد.

خلیل یزدانی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمانشاه در این آئین اظهار کرد: سند تحول قضائی قوه قضائیه بر مبارزه با فساد و مردمی بودن دستگاه قضائی تأکید کرده است.

وی با بیان اینکه سند تحول قضائی در استان کرمانشاه در حال اجرا است، افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی ارزشمند و گرانبها بوده که نباید آن را به راحتی از دست داد، بنابراین باید در این مسیر خالصانه به مردم خدمت کرد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه قضائی شهرستان جوانرود باید برای رفع مشکلات مردم نسبت به تشکیل اتاق‌های فکر و استفاده از نظر نخبگان اقدام کند، حل مشکلات مردم از وظایف مهم دستگاه قضائی است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در دستگاه قضائی باید نمود عملی پیدا کند، افزود: شورای تأمین شهرستان جوانرود باید قانون را ابزاری برای آسان شدن کار مردم قرار داده و قانون سبب عسر و حرج در کار آن‌ها نشود.

یزدانی با اشاره به لزوم دعوت مردم به صلح و سازش بیان کرد: مجازات زندان باید برای جرایم خشن و مجرمین حرفه‌ای لحاظ شده و با مجرمین خطرناک برخورد قاطع شود، قرارهای تأمین کیفری نباید منجر به بازداشت متهمان جرایم ساده و افراد بدون سابقه شود.

در این آئین از خدمات «امین محمدی» دادستان پیشین شهرستان جوانرود تقدیر و «حبیب الله سپهرآیین» به عنوان دادستان جدید این شهرستان و «امیربهادر امرایی» به عنوان معاون دادستان منصوب شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار