کد خبر: ۷۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
قم- استاندار قم با اشاره به عملکرد مطلوب استان قم در حوزه جذب تسهیلات روستایی گفت: استان قم موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در این زمینه شده است.

به گزارش آرانیوز:بهرام سرمست در نشست با مدیران عامل بانک‌های استان قم طی سخنانی خدمت به روستاییان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: تلاش مدیران برای رفع دغدغه‌های بخش روستایی در ارزیابی عملکرد ایشان لحاظ می‌شود.

استاندار قم ادامه داد: اگرچه حجم تسهیلات حمایتی از روستاییان و بخش کشاورزی نسبت به صنعت کمتر است؛ اما قم عملکرد خوبی در این زمینه داشته است و رتبه چهارم کشوری را در راستای ارائه‌ی تسهیلات از محل موضوع جز بند ۴ و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور کسب کرده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی ستاد ملی کرونا جهت حمایت از مشاغل آسیب دیده از این شیوع این ویروس افزود: بانک‌های عامل باید نسبت به جذب این اعتبارات از مرکز اهتمام ویژه داشته باشند.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت بندی‌های صورت گرفته برای واکسیناسیون شهروندان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا کارکنان بانک‌های عامل را به دلیل شرایط شغلی، جز اولویت دریافت واکسن قرار گیرند.

استاندار قم در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از خدمات برخی از مدیران دستگاه‌ها و مدیران عامل بانک‌های استان قم قدردانی کرد.

قابل ذکر است در استان قم ۸۰۷ نفر، از تسهیلات روستایی با رقم معادل ۹۴,۰۹۰ میلیون ریال استفاده کرده‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار