کد خبر: ۷۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
قزوین - فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: تیم‌های پزشکی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تا نابودی کامل کرونا در کنار کادر درمان و مردم هستند.

به گزارش آرانیوز:سردار رستمعلی رفیعی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از مرکز واکسیناسیون تربیت معلم که توسط سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین راه اندازی شده و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین توفیق دارد از روزهای نخست شیوع ویروس منحوس کرونا با تمام ظرفیت و قدرت در کنار مردم باشد.

وی افزود: تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک و توزیع آن در بین مردم که توسط گروه‌های جهادی صورت گرفت تنها بخشی از خدماتی بود که از همان روزهای نخست تا سطح پایگاه‌های بسیج صورت گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در ۸ مرحله از رزمایش کمک مومنانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان با کمک خیرین به آسیب دیدگان از کرونا کمک شد که خود نقطه عطفی برای مبارزه با این ویروس بود.

وی تاکید کرد: در حوزه رفع آلودگی‌ها نیز دستگاه تخصصی و تیپ صاحب الامر (عج) با ظرفیت‌های بومی و به همراه بسیجیان در سطح محلات و مناطق در کنار مردم بودند.

رفیعی اضافه کرد: پس از واردات و همچنین تولید واکسن در کشور، سپاه استان اعلام آمادگی کرد تا در کنار کادر درمان کار واکسیناسیون را انجام دهد.

وی ادامه داد: امروز نیز در راستای همین کمک و همراهی شاهد آغاز به کار یک مرکز مستقل واکسیناسیون در دانشگاه تربیت معلم هستیم و امیدواریم با ظرفیت کاملی که به میدان آورده شده کار واکسیناسیون سرعت بیشتری به خود بگیرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: علاوه بر این مرکز که پیش بینی می‌شود در آن روزانه ۵۰۰ نفر واکسینه شوند، تیم‌های پزشکی دیگر سپاه استان قزوین در نمایشگاه بین المللی نیز به واکسیناسیون کمک می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: تیم‌های پزشکی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تا نابودی کامل کرونا در کنار کادر درمان و مردم قرار دارند و خدمات خود را بدون هیچ منتی به مردم ارائه می‌دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار