کد خبر: ۷۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
تبریز- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شایسته پیروزی برابر ماشین سازی بودیم و در دو بازی بعدی تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار می گیریم.

به گزارش آرانیوز:حمید مطهری شامگاه سه شنبه بعداز پیروزی تیمش برابر ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بازیکنان با شایستگی پیروز شدند. امروز شروع خوبی داشتیم و دفاع‌ها را بالا بردیم و عرض حمله را پرتر کردیم و توانستیم به ماشین سازی ضربه بزنیم.

مطهری گفت: هدف‌مان این بود که در شروع کار را قوی استارت بزنیم. سعی کردیم دفاع وسط‌ها را باز کنیم و دفاع کنارها را بالاتر ببریم و یک نیم دایره در وسط زمین درست کنیم. خدا را شکر در بخش حمله تنوع تاکتیکی داشتیم.

وی با بیان اینکه امروز تنوع تاکتیکی داشتیم، ادامه داد: از نقاط مختلف به ماشین سازی گل زدیم و به بازیکنان تبریک می گویم. البته بازیکنان ماشین سازی نیز خیلی تلاش کردند و بازی خوبی داشتیم و همین می‌خواستیم که تعداد بالایی گل به حریف بزنیم.

مطهری ادامه داد: بازیکنان نهایت تلاش خود را با نهایت صداقت انجام دادند و از آنها قدردانی می‌کنم. این تیم باید از طرف باشگاه و هواداران حمایت شود. باید در ادامه این مسیر و در دو بازی باقیمانده موفق کار کنیم و امیدوارم مقابل تراکتور در بازی بعدی نیز موفق باشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی تبریز و پرسپولیس ساعت ۲۱:۱۵ شامگاه امروز سه شنبه در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

سرخپوشان پایتخت با پیروزی پنج بر صفر مقابل ماشین سازی تبری خود را برای پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر آماده کردند.

شهریار مغانلو (۱۵ و ۹۰) مهدی عبدی (۲۴ و ۵۱) و احمد نورالهی (۴۳) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ماشین سازی تبریز در حالی مقابل صدرنشین فعلی رقابت‌های لیگ برتر قرار رفت که پیش از این سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده بود.

سرخ‌ها با این پیروزی پر گل ۶۱ امتیازی شدند تا فارغ از نتایج سایر بازی‌ها به صدرنشینی خود ادامه دهند و در دو هفته مانده به پایان لیگ برتر آماده تکرار قهرمانی‌هایشان شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار