کد خبر: ۷۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
خرم‌آباد- معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری دعای عرفه در مصلای الغدیر شهر خرم‌آباد و همه شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام احمدرضا غلامی  با اشاره برپایی دعای عرفانی و ملکوتی عرفه اظهار داشت: در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با توجه به تشکیل ستاد استانی و شهرستانی برنامه ریزی و مدیریت برپایی مراسم عرفانی دعای عرفه را در دستور کار قرار داده است.

وی عنوان کرد: در این راستا دعای عرفه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا سه شنبه در مصلای الغدیر خرم آباد برپا خواهد شد.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، هیئت‌های مذهبی، مداحان، علاقه مندان و محبین امام حسین (ع) و اهل بیت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به حضور مداحان برجسته کشوری در این مراسم گفت: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و در این راستا با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر خرم آباد لازم است که مردم و شرکت کنندگان در این مراسم سجاده، مهر و ادعیه لازم را به همراه خود داشته باشند و در مصلا نیز فاصله اجتماعی رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما سلامت و حفظ جان مردم است افزود: اگر مراسم و دعایی برگزار می‌شود، فلسفه اصلی آن ارتقا و صیقل دادن روح انسان، تجلی و تعالی ارزش‌ها و معرفت هر چه بیشتر انسان است.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد: این مراسم در همه شهرستان برگزار می‌شود و تاکید ما نیز برگزاری این مراسم در فضای باز و کمترین فاصله زمانی است، سخنرانی‌ها، ادعیه و روضه‌ها در فاصله زمانی کوتاهی خواهند بود و متوالیان حوزه بهداشت نیز در این مراسم‌ها برای انجام تست و… حضور خواهند داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار