کد خبر: ۷۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
اراک - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور ۱۵۰ مبلغ روحانی استان در دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام مهدی عباسی در مراسم افتتاحیه دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در اراک اظهار کرد: در راستای تعامل و همکاری بین نهادهای فعال در حوزه فرهنگ، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تفاهمنامه ای را در سه عرصه پیگیری می‌کنند.

وی افزود: عرصه نخست این تفاهمنامه توانمندسازی نیروهای مؤثر فرهنگی است که در فضای استان مرکزی فعالیت می‌کنند. عرصه دوم تولید محتوای فرهنگی مورد نیاز جامعه است و سومین عرصه نیز حضور نیروهای مبلغ و آمران به معروف در عرصه‌های ترویجی و فعال شدن در محیط‌های مختلف عمومی و کار میدانی است.

آغاز دوره تخصصی امر به معروف با حضور ۱۵۰ مبلغ روحانی استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر توافق و همکاری در سه عرصه تربیت، تولید و ترویج بیان کرد: امروز گام اول دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در عرصه تربیت و توانمندسازی منابع انسانی متخصص در استان آغاز می‌شود که ویژه روحانیون مستقر در روستاها و شهرهای استان، مدیران پایگاه‌های اجتماعی تبلیغات اسلامی استان و امامان محله است.

عباسی با اشاره به شرکت ۱۵۰ نفر از مبلغان روحانی استان در این دوره، گفت: این دوره در ۲۰ جلسه توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهیه و تدوین شده است که مبلغین در آن با مباحث تخصصی امر به معروف و نهی از منکر مانند مبانی، ضرورت‌ها، راهکارها و راهبردها و مسائلی که جامعه ما در بحث نظارت همگانی با آن مواجه است، آشنا می‌شوند.

وی با تشکر از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به دلیل طراحی و اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: امیدواریم مبلغین تخصصی که دوره اول را می‌گذرانند ۲ گام بعدی را در سال جاری شروع کنند و در بحث تولید محتوا و میدانی ورود جدی و ملموس داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار