کد خبر: ۷۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران برنده اصلی انتخابات را مردم دانست و گفت:حضور و مشارکت مردم برای نظام اسلامی پشتوانه محسوب می شود.

به گزارش آرانیوز:آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان با تقدیر از تلاش‌های این هیئت اظهار داشت: خروجی کار هیئت نظارت و اجرایی برانتخابات خوب و منجر به مشارکت مردم در انتخابات شده است.

وی با عنوان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سبب امید و اعتماد در بین مردم شده است، گفت: برنده اصلی انتخابات مردم هستند و حضور و مشارکت بالای آنها برای نظام اسلامی پشتوانه محسوب می‌شود و دشمنان سعی کردند این حضور را کمرنگ کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی دشمنان با ائتلاف‌های شیطانی و خبیث برای منصرف کردن مردم در انتخابات، ادامه داد: در عین حال با توجه به تمام تلاش‌ها، شاهد حضور قابل قبولی در انتخابات بودیم.

آیت الله محمدی لائینی مشارکت ۶۱ درصدی مردم استان را در انتخابت مطلوب و جالب بیان کرد و گفت: حضور اقشار مذهبی و مستضعف و طبقات متوسط در پای صندوق‌های رأی دارای پیام معناداری است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه وظیفه اصلی ما خدمت به محرومان به عنوان پایگاه دفاع مقدس و حرم اظهار داشت: این دسته در صحنه‌ها حضور دارند و با فتنه‌ها مقابله می‌کنند و نباید اجازه دهیم این قشر با انتخابات قهر کنند.

وی با اشاره به برخی آسیب‌های فراروی انتخابات، خواستار برنامه ریزی برای رفع آن برای دوره‌های بعدی شد و گفت: فاصله گرفتن مردم از پای صندوق‌های رأی آسیب اصلی محسوب می‌شود و نباید چنین مسئله‌ای رخ دهد.

وی یادآور شد: کار شورای نگهبان سخت و جهادی است و از استقامت و خط صحیح تشخیص درست نباید فاصله گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار