کد خبر: ۷۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
رشت- فرماندار رشت با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبات، گفت: مدیران، در اجرای مصوبات جلسات اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش آرانیوز:علی فتح اللهی عصر شنبه در جلسه شورای اداری رشت با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون سرعت گرفته است، اظهار کرد: با توجه به وجود واکسن به تعداد زیاد و واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال نیازمند فضای بیشتر برای خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه واکسینه شدن مردم خطر ابتلای آنها به کرونا را کاهش می‌دهد، افزود: علاوه بر ضرورت رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در همه مکان‌ها، در ادارات غیر خدمات رسان از یک سوم نیروی انسانی و در ادارات خدمات رسان از ۵۰ درصد نیروی انسانی استفاده شود.

فرماندار رشت با اشاره به بی توجهی برخی ادارات نسبت به پاسخ دادن به موقع به مکاتبات اداری، تاکید کرد: متأسفانه مشاهده شده در جلسات، برخی از مدیران ادارات کارشناسان خود را برای حضور اعزام می‌کنند در حالی که کارشناس اختیار تصمیم گیری ندارد و لازم است خود مدیران در جلسات حضور داشته باشند.

فتح اللهی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب و برق، گفت: مدیران، در اجرای مصوبات جلسات اهتمام داشته باشند در غیر این صورت فرماندار می‌تواند در جلسه شورای تأمین از دادستان در انجام مصوبه درخواست کند.

وی به نزدیک شدن اعیاد غدیر و قربان و همچنین ایام محرم اشاره و تاکید کرد: تمام مراسم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در شرایط مناسب برگزار شود تا مردم در این بین بدون آسیب دیدگی به برگزاری مراسم بپردازند.

فرماندار رشت همچنین با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید در خصوص مصرف آب و برق صرفه جویی کرده و با فرهنگ سازی و رعایت مصرف بهینه همگان بتوانند از این انرژی‌ها نهایت استفاده را ببرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار