کد خبر: ۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
رشت- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه زنگ های هشدار و خطر برای استان به صدا درآمده است، گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری گیلان از ۳۵۰ نفر هم گذشت.

به گزارش آرانیوز:آبتین حیدرزاده ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به روند افزایشی ابتلاء و بسترهای کرونایی در گیلان، اظهار کرد: این روند کند افزایشی از روزهای گذشته در آغاز شده و در حال شدت گرفتن است.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان گیلان به ۳۵۲ نفر رسیده است، افزود: این تعداد زنگ‌های خطر و هشدار را برای گیلان به صدا در آورده است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری روزانه گیلان نیز به مرز سه رقمی شدن رسیده است، گفت: در شبانه روز گذشته ۹۴ بیمار جدید کرونایی نیازمند بستری در مراکز درمانی استان گیلان شناسایی و بستری شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۷۱ بیمار بد حال در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۰ نفر در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به قرمز شدن وضعیت رشت و آستارا، تاکید کرد: تنها راه جلوگیری از شیوع بیشتر این بیمار مرگبار، توجه جدی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار