کد خبر: ۶۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
اراک- رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: امروز نیازمند نهادینه شدن تکریم و اکرام در همه ارکان کشور هستیم که خوشبختانه این مسئله در نیروهای مسلح به وضوح مشاهده می‌شود.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی عصر چهارشنبه در همایش استانی تکریم و اکرام منابع انسانی در نیروهای مسلح با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از فلسفه‌های وجودی انقلاب اسلامی تحقق تکریم و اکرام مردم در همه سطوح جامعه است، گفت: در قانون اساسی کشور هم به آن تاکید فراوانی شده و اتفاقات خوبی در طی این سال‌ها رقم خورده است.

وی ادامه داد: در راستای تقویت فرهنگ تکریم و اکرام در نیروهای مسلح و شناسایی نقاط قوت و برطرف کردن موانع برگزاری همایش اکرام و تکریم منابع انسانی در نیروهای مسلح در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با استقبال تمام یگان‌های حاضر نظامی و انتظامی در استان رو به رو شد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مرکزی تاکید کرد: امروز نیازمند نهادینه شدن تکریم و اکرام در همه ارکان کشور هستیم که خوشبختانه این مسئله در نیروهای مسلح به وضوح مشاهده می‌شود.

عبداللهی اظهار کرد: با روی کار آمدن انقلاب اسلامی و به برکت تفکر حضرت امام (ره) بزرگترین تغییر و تأثیر در نیروهای مسلح اتفاق افتاد چراکه رویکرد تکریم و احترام به جای توهین و بی احترامی در همه بخش‌ها حاکم و در طول این سال‌ها پیوسته تقویت شد.

وی گفت: امروز اگر به دنبال افزایش رضایتمندی مردم هستیم باید اعتماد عمومی را بالا ببریم و این ابتدا باید از مجموعه‌های خودمان و درون سازی شروع شود و به بیرون سازمان برسد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مرکزی عنوان کرد: خدمت بی منت به مردم در همه عرصه‌ها مهمترین رویکرد نیروهای مسلح در کشور است و همواره در طول بحران‌ها و شرایط مختلف نشان داده‌اند برای مردم و در کنار مردم آماده هرگونه مجاهدت هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار