کد خبر: ۶۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
ساری- شهردار ساری گفت: احیای نوستالژیک میدان ساعت جزو برنامه های پیش روی مدیریت شهری در ساری است.

به گزارش آرانیوز:جواد طالبی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای کرونا با بیان اینکه نقد سبب پیشرفت و بهبود کیفیت امور می‌شود، اظهار داشت: اصحاب رسانه می‌توانند مسائل و مشکلات را تذکر دهند و ما باید جان و دل این مسائل و نقدها را خریدار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم هدف مهم به شمار می‌رود، افزود: اصحاب رسانه می‌توانند در نظرات و پیشنهادات را برای پیشبرد و بهبود مسائل شهری مطرح کنند.

وی با تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات و صندوق‌های رأی تقدیر کرد و افزود: امیدوارم با وحدت، همدلی و تدبیر مسائل و مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

طالبی با اظهار اینکه انتخاب آیت الله رئیسی سبب ایجاد بارقه امید در بین مردم شده است، افزود: امیدواریم شادی مردم تداوم یابد و با تلاش و همدلی کشور به اهداف مدنظر رسد.

شهردار ساری با بیان اینکه اوضاع و احوال شهر ساری خوب نیست، ادامه داد: باید با کمک هم بتوانیم مشکلات شهری را رفع کنیم و مردم با مدیریت شهری و شهرداری آشتی دهیم.

وی با اشاره به رویداد ساری پایتخت گردشگری اکو ۲۰۲۲ اظهار داشت: تلاش کردیم کارهای عمرانی دارای پیوست فرهنگی گردشگری باشد و بنا است باغ گل ایرانی را پارک اکو ایجاد کنیم.

وی اصلاح هندسی شهدای محراب، ایجاد بلوار شهید زارع، راه اندازی شهرداری منطقه ۴ را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: احیای نوستالژی میدان ساعت و پارک ترافیک جزو برنامه‌ها است.

طالبی، راه اندازی مجدد زباله سوز را از دیگر طرح‌ها بیان کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار