کد خبر: ۶۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
همدان _ معاون مسکن راه و شهرسازی استان همدان گفت: پیش بینی می‌شود مرکز فرهنگی شهرستان ملایر از محل کمک‌های شرکت بازآفرینی شهری به شهرداری ملایر تا پایان سال افتتاح شود.

به گزارش آرانیوز:مجید صالحی امیر در بازدید از مرکز فرهنگی شهرستان ملایر به همراه شهردار ملایر و رئیس اداره بازآفرینی و رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان بیان کرد: این پروژه از محل کمک‌های شرکت بازآفرینی شهری به شهرداری ملایر انجام می‌شود و پیش بینی می‌شود که تا پایان سال به افتتاح برسد.

وی در بازدید از پروژه احداث کانال فاضلاب شمس آباد شهرستان ملایر گفت: قسمتی از این پروژه در سالهای گذشته از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان همدان انجام شده و قسمتی دیگر نیز با کمک مالی شهرداری ملایر از محل اعتبارات بازآفرینی و توسط شهرداری ملایر در حال انجام است.

صالحی امیر در رابطه با پروژه ۴۳۲ واحدی تعاونی مسکن مهر دژچنار ملایر افزود: این پروژه بر اساس تعهد شهرداری این شهرستان مبنی بر انجام زیرسازی و احداث جدول و آسفالت این پروژه در ازای عقد تفاهم نامه و پرداخت هزینه از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن در حال اجرا است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: طی بازدید از مساکن مهر این شهرستان به بررسی مشکلات اپآنها از جمله محوطه سازی و نیازمند به احداث دیوار حائل پرداخته شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار