کد خبر: ۶۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
همدان_ رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: تاکنون ناجا بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال توزیع کرده است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز دوشنبه در آئین هفتمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه در محل انتظامی استان همدان اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر مأموریت ذاتی در تأمین امنیت در حوزه کمک به آسیب دیدگان نیز فعال بوده است که نمونه آن کمک به آسیب دیدگان از کرونا است.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها در چند مرحله با هدف دستگیری از آسیب دیدگان از ویروس کرونا و تأمین معیشت آنان در قالب رزمایش مومنانه بین افراد توزیع شده است.
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: در حال حاضر برخی استان‌ها مرحله پنجم و برخی مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه را اجرا کردند و این کمک‌ها تا زمان رفع کامل مشکل کرونا ادامه دارد.

ادیانی درباره انتخابات ۲۸ خرداد نیز گفت: ناجا نقش تعیین کننده در تأمین و برقراری امنیت انتخابات داشت به گونه‌ای که تحسین همگان را به همراه داشت.

وی خاطر نشان کرد: امنیت حاکم در کشور به ویژه انتخابات اخیر مرهون تلاش شبانه روزی عوامل ناجا است و این امر سبب شد که برای قدردانی از تلاش همکاران به استان‌ها سفر کرده و از آنها تشکر کنیم.

در هفتمین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه در انتظامی همدان ۴۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار