کد خبر: ۶۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
اراک- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای داوطلبان بستری در بیمارستان‌ها تمهیداتی به منظور برگزاری آزمون در بیمارستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش آرانیوز:دکتر علی علیمحمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان در این آزمون و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش در هر شهرستان صورت گرفته و شیوه نامه‌های کنکور احصا شده است.

وی افزود: دستورالعمل‌های تصویب شده به شبکه‌های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هر شهرستان ابلاغ شده است و امیدواریم با انجام صحیح آن توسط عوامل اجرایی و البته رعایت کامل داوطلبین و همراهان آنها، مشکل خاصی پیش نیاید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: همکاران بهداشت محیط و بهداشت مدارس قبل از برگزاری آزمون، مکان‌های تعیین شده را از لحاظ تهویه، نور کافی و رعایت فاصله ایمنی میان صندلی‌ها (۲ متر از هر طرف) مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: داوطلبان در روز آزمون از آوردن هرگونه وسایل اضافی بپرهیزند همچنین حتماً ماسک مناسب صورت خود استفاده کنند و از تجمع قبل و بعد از آزمون بپرهیزند.

وی بیان کرد: تمامی داوطلبان توسط همکاران غربالگری شده و برای افراد مثبت و مشکوک مکان‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطر نشان کرد: برای داوطلبان بستری در بیمارستان‌ها نیز تمهیداتی به منظور برگزاری آزمون در بیمارستان در نظر گرفته شده است.

علیمحمدی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای یکایک داوطلبان کنکور سراسری، گفت: با هماهنگی میان آموزش پرورش و همکاران بهداشت محیط و مدارس تمامی امکانات و مقدمات لازم برای برگزاری یک آزمون ایمن و سالم در نظر گرفته شده است، امید است که داوطلبان عزیز نیز با رعایت نکات بهداشتی به حفظ سلامت خود کمک کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار