کد خبر: ۶۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح جهش و تولید مسکن، از وزیر نیرو درباره بی‌توجهی به تولید برق هسته‌ای و تامین آب شرب سالم سوالات خود را مطرح کردند.

به، جلسه علنی امروز(سه‌شنبه اول تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در حالی به ریاست دکتر علی نیکزاد، راس ساعت 8 و پنج دقیقه و با حضور 199 نفر از نمایندگان مردم در مجلس آغاز شد که به مناسبت فرارسیدن یازدهم ذی القعده مصادف با میلاد حضرت علی بن موسی ارضا(ع) مراسم مدیحه سرایی نیز در صحن برگزار شد.

پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، نیکزاد در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع)، از ضرورت تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم سخن گفته و ادامه می‌دهد: مردم با وجود مشکلات، مناعت طبع و بزرگواری خود را با حضور در پای صندوق ها نشان دادند، اکنون نوبت دولتمردان و همه قواست که نوکری خود را نشان دهند. البته نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به مواضع صریح و انقلابی روز گذشته رئیس جمهور منتخب نیز اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا باید این پنبه را از گوش خود بیرون کند و بفهمد که قرار نیست تحت هیچ شرایطی بدون تامین منافع ملی ما، قبل از لغو تمام تحریم ها و اثبات صحت قول هایشان از طریق راستی آزمایی، تعهدی امضا شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار