کد خبر: ۶۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
بندرعباس - استاندار هرمزگان از مشارکت بیش از ۵۸ درصد مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش آرانیوز:فریدون همتی شنبه شب در جمع خبرنگاران از حضور پرشکوه، با بصیرت و امیدآفرین مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: مردم هرمزگان با حضور حداکثری در این انتخابات، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

وی از مشارکت بیش از ۵۸ درصد مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: از مجموع ۶۹۱ هزار و ۴۰۷ رای مأخوذه در انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان، ۴۳۶ هزار و ۱۶۴ نفر به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رای دادند و ایشان با رای حداکثری هم در استان هرمزگان و هم در سراسر کشور، به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران، انتخاب شدند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: همه وظیفه داریم به رئیس جمهور منتخب ملت ایران، کمک کنیم و تلاش کنیم با حمایت از دولت جدید، خواسته‌های به حق مردم تحقق پیدا کند.

همتی اظهار داشت: دولت ها با مشارکت و همکاری مردم می‌توانند مشکلات را حل کنند و همه وظیفه داریم در هر جایگاهی با کار و تلاش و فعالیت، دولت را یاری کنیم.

وی گفت: بار دیگر از حضور حماسی و باشکوه مردم هرمزگان در انتخابات و همچنین از مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هرمزگان برای کار و تلاش شبانه‌روزی در این راستا، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار