کد خبر: ۶۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
اراک- طبق اعلام ستاد انتخابات استان مرکزی، ولی الله بیاتی با کسب 11 هزار و 597 رأی به عنوان منتخب مردم آشتیان، تفرش و فراهان در انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم معرفی شد.

به گزارش آرانیوز:پس از ثبت نام داوطلبان میان دوره‌ای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آشتیان، تفرش و فراهان و بررسی صلاحیت داوطلبان در نهایت تعداد ۴۱ نامزد به رقابت انتخاباتی پرداختند.

طبق اعلام ستاد انتخابات استان مرکزی، در میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان بالغ بر ۴۰ هزار و ۱۹ رأی اخذ شد که ولی‌الله بیاتی با ۱۱ هزار و ۵۹۷ رأی به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی معرفی شد تا پس از تأیید اعتبارنامه به عنوان نماینده مردم این منطقه وارد مجلس شود.

تعداد آرای نفرات اول تا چهارم به این شرح زیر است: ولی الله بیاتی ۱۱ هزار و ۵۹۷ رأی مهدی شهبازی با ۴ هزار و ۹۸۲ رأی، مرتضی دستجانی ۴ هزار و ۹۵۴ رأی، امیررضا واعظ آشتیانی ۴ هزار و ۸۲۷.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش آشتیان و فراهان در اسفند ماه ۱۳۹۸ نتایج زیر بدست آمد: نفر اول سینا کمالخانی با کسب ۱۳ هزار و ۷۵۲ رأی، نفر دوم محمد حسینی با ۱۰ هزار ۹۰ رأی، نفر سوم امیررضا واعظی آشتیانی با ۵ هزار و ۲۷۲ رأی و ولی الله بیاتی با ۳ هزار و ۴۶۴ رأی؛ اما به دلیل مشکلی که در مدرک تحصیلی سینا کمالخانی وجود داشت اعتبار نامه وی برای ورود به مجلس یازدهم تأیید نشد.

ولی الله بیاتی متولد ۱۳۴۰ در تفرش و فارغ التحصیل فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد است و سابقه خدمت در سپاه پاسداران و ریاست شورای اسلامی شهر قم در دوره پنجم این شورا را در کارنامه خود دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار