کد خبر: ۶۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
اراک- بسیج دانشجویی استان مرکزی در نامه‌ای خطاب به هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان خواستار برخورد قانونی با تخلفات انتخاباتی و ابطال آرای نامزدهای متخلف شد.

به گزارش آرانیوز:بسیج دانشجویی استان مرکزی با انتشار نامه‌ای خطاب به ریاست هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان مرکزی خواستار برخورد قانونی با تخلفات انتخاباتی نامزدهای شوراها شد. در این نامه آمده است:

همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری بارها در سخنان حکیمانه، آرای مردم در انتخابات را حق الناس دانسته و مکرراً در سخنانشان و خطاب به مسئولان و مجریان انتخابات صیانت از این حق الناس را تاکید کرده‌اند، بر همین مبنا اما متأسفانه مشاهدات و خبرهای منتشر شده بیانگر آن است برخی از نامزدهای شورای شهر اراک با زیر پاگذاشتن قوانین و اصول انتخاباتی و انجام تخلفات مکرر از سوی افراد منتسب، ضمن انجام اقداماتی چون خرید آرا و… تلاش کرده‌اند به هر طریقی آرای لازم جهت ورود به شورای شهر را کسب کنند.

بنابراین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی ضمن تقدیر و حمایت از زحمات هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان در روند بررسی صلاحیت نامزدها، انتظار دارد مانند روند گذشته با نامزدهای متخلف برخورد لازم صورت گرفته و ضمن ابطال آرای نابه‌حق آنان، از ورود این افراد به شورای شهر ممانعت به عمل آورد.

آرای نامزدهای متخلف شورای شهر را ابطال کنید

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار