کد خبر: ۶۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
ساری- شورای هیئات مذهبی مازندران، حضور غرورانگیز و دشمن شکن امت اسلامی در پای صندوق های رای را وفاداری به انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش آرانیوز:در بیانیه شورای هیئات مذهبی استان مازندران به مناسبت حضور غرور انگیز و دشمن شکن امت اسلامی ایران، بویژه مردم فهیم و ولایتمدار استان مازندران در انتخابات ۲۸ خردادماه آمده است: حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ ولبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید.

همچنین تصریح شده است: دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند. از فشارهای سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و حتی توسل به شایعات مختلف در خصوص بیماری‌ها. یقیناً هرکدام از این موارد، می‌توانست مشارکت مردمی را در کشورهای مختلف شدیداً تحت تأثیر قرار بدهد و یا انتخابات را متوقف یا به تأخیر بیندازد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرد.

در ادامه آمده است: درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

در بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران آمده است: حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا مخصوصاً بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.

شورای هیئات مذهبی استان مازندران مجدداً حماسه حضور مردم را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، منتخب ملت و مردم ایران بویژه مردم مؤمن، آگاه و انقلابی استان مازندران وشهرستان هایش تبریک می‌گوید و از زحمات و تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان وشهرستان ها اعم از هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی، انتظامی، بسیجیان و صداوسیمای مرکز مازندران بویژه هیئت‌های مذهبی سراسر استان… تقدیر و تشکر به عمل می‌آورد.

بیانیه نهضت پیشرفت بانوان مازندران

همچنین نهضت پیشرفت بانوان استان مازندران نیز در قالب بیانیه‌ای آورده است: انتخابات با شکوه سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری به عنوان اولین انتخابات در گام دوم انقلاب، که در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم خورد، چشمان جهانیان را خیره کرد و سیاستمداران جهان را به شگفتی واداشت. مشارکت گسترده مردم پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی که در حقیقت رأی به نظام اسلامی و ایستادن بر سر آرمان‌های انقلاب بود جهانیان را متعجب و دشمنان را سخت عصبانی کرد.

نهضت پیشرفت بانوان استان مازندران وظیفه خود می‌داند از آحاد مردم استان مازندران که علی‌رغم تبلیغات سو بیگانه، با حضور گسترده خود این حماسه بزرگ را خلق کردند تشکر کرده و سربلندی از این آزمون بزرگ اقتدار و عزت اسلامی را به مردم فهیم تبریک می‌گوید.

حضور حماسی و اقتدار آفرین و پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که پیروز اصلی این انتخابات، ملت بزرگ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند که بار دیگر صحنه شکوهمندی از عشق و اعتماد متقابل بین مردم و حکومت اسلامی را با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و مشارکت گسترده رقم زدند.

به یقین در انتخابات ۲۸ خرداد حضور گسترده و باشکوهی در پای صندوق‌های رأی رخ داد که باید به چنین مردم هوشیار و وفاداری صمیمانه تبریک گفت و در برابر آنها سر تعظیم فرود آورد. به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز تبریک عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به ملت بزرگ ایران در صدد تحقق انتظارات رهبری را خواستاریم.

از همه مردم استان مازندران در صحنه مخصوصاً بانوان و جوانان انقلابی درخواست داریم که با قوت و قدرتی بیش از پیش در جهت بسط و حاکمیت هرچه بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی در راستای تقویت دولت انقلابی در بین اقشار مختلف مردم تلاش جهادی نموده و یقین داشته باشند که پیروزی نهایی از آن مؤمنین و مجاهدین ولایتمدار است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار