کد خبر: ۶۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
جامعه دانشگاهی استان کردستان برای گرم‌کردن تنور انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح به منظور برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور به میدان آمدند.

به گزارش آرانیوز، نشست هم‌اندیشی نخبگان با محوریت "حضور حداکثری و انتخاب اصلح" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، در این مراسم جامعه دانشگاهی بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح تأکید داشتند.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به اهمیت حضور مردم در انتخابات و دقت در انتخاب اصلح اظهار داشت: طبق آیات قرآن کریم مسئله علم آنچنان مهم است که خود خداوند نیز اول معلم و تعلیم‌دهنده به جامعه بشریت است.

وی با بیان اینکه همه پیشرفت، تولید، عمران و آبادانی در گرو توسعه دانشگاه است، گفت: از جامعه دانشگاهی استان کردستان انتظار می‌رود 28 خردادماه ضمن حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری و شورای شهر انتخاب کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در قرآن به اخلاق، مدیریت، کار و تلاش اشاره‌های زیادی شده است، افزود: دانش، بشریت را به آینده‌نگری و مدیریت قوی سوق می‌دهد که انتظار می‌رود از این علم و دانش، به نحو احسن استفاده کرده و با انتخاب اصلح در حل مشکلات کنونی کشور سهیم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کردستان در طول تاریخ وفادداری خود را به نظام، انقلاب و پایبندی خود را به وطن نشان داده و همیشه در برابر دشمنان قد علم کرده و دشمن را با شرکت گسترده خود در انتخابات و صحنه‌های مختلف مأیوس کرده‌اند.

ماموستا رستمی شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی دانست و اظهار کرد: شرکت گسترده در انتخابات پیام معنادار حمایت از نظام، آزادی، تولید، عمران، اقتصاد و پیشرفت برای همه بشریت و جهان دارد، توان مردم‌سالاری و حاکمیت بر مملکت در این شرکت هویداست.

وی با بیان اینکه انتخابات یک امر و یک تکلیف الهی است، تأکید کرد: از عموم مردم انقلابی استان کردستان درخواست می‌شود با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی همه توطه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: یقیناً مردم در انتخابات پیش‌رو با مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی حضور یافته اما باید دولت آینده نیز معضل بیکاری جوانان فارغ‌التحصیل، اشتغال و مسکن را بررسی و رفع کند. تحویل دادن 80 میلیون امانت به شخصی که آینده را در دست می‌گیرد رسالت خطیری بوده و امیدوارم رئیس‌جمهور آینده پاسخ‌گوی اعتماد مردم باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار