کد خبر: ۶۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
رئیس ستاد انتخابات عدالت و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی در کردستان، آمار هشت ساله منفی در استان را ناشی از ناکارآمدی سیستم مدیریت و نبود نظام تدبیر دانست.

به گزارش آرانیوز، پیمان اسراری شامگاه دوشنبه در اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در سنندج اظهار کرد: حضور در پای صندوق‌های رای ضامن توسعه استان است و افرادی که ناامیدی را به جامعه القا می‌کنند خائن هستند.

وی یادآور شد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات سبب توجه بیشتر تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان به استان می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات عدالت و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی در کردستان با اشاره به اینکه بزرگترین مشکلات در تمام حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی گریبانگیر کشور شده است، آمار هشت ساله منفی در استان را ناشی از ناکارآمدی سیستم مدیریت و نبود نظام تدبیر دانست.

وی مبنای این گفته‌ها را اعلام شاخص‌های آماری مرکز آمار ایران و بانک مرکزی عنوان کرد و افزود: امروز شاهد افزایش شاخص‌های فلاکت در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و تورم و بیکاری هستیم.

اسراری ادامه داد: اگر در حوزه اقتصادی و بخش صنعت و معدن فعالیت‌هایی انجام شده است، مسوولان آن را گزارش کنند.

وی با بیان اینکه مردم کردستان معتقد به نظام جمهوری اسلامی و تغییر سرنوشت هستند خواستار فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه استان شد.

رئیس ستاد انتخابات عدالت و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی در کردستان عملکرد دولت در هشت ساله گذشته را نامطلوب ارزیابی کرد و افزود: ایجاد فضای بی‌اعتمادی در استان محصول ناکارآمدی نظام تدبیر و نبود عملکرد اجرایی در استان است.

وی بازسازی فضای اعتماد در استان را ضروری برشمرد و خواستار اعتماد دوباره مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار