کد خبر: ۶۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
خرم‌آباد- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان گفت: مردم هر چقدر در صحنه انتخابات حضور داشته باشند، پشتوانه اقتدار ملی کشور عزیزمان بیشتر می‌شود.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، در آستانه حماسه سیاسی ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ همایش سیاسی رأی اولی‌های فرزندان کارکنان لشکر ۸۴ پیاده لرستان با حضور مسئولین لشکری و خانواده‌های آنان برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان ضمن تبریک دهه مبارک کرامت اظهار داشت: عرصه انتخابات، عرصه تعیین سرنوشت است و مردم هر چقدر در صحنه انتخابات حضور داشته باشند پشتوانه اقتدار ملی کشور عزیزمان بیشتر می‌شود.

وی گفت: ایادی استکبار و دشمنان ملت از ماه‌ها پیش علیه کشور و ملت ما سعی در کم اثر کردن حضور مردم دارند و قطعاً در این چند روز باقیمانده تلاش خود را چند برابر می‌کنند تا هر طور که شده مردم در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان تاکید کرد: ملت شریف ما قطعاً با مشارکت و حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی تمامی این توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کند و باز حماسه جدید برای میهن عزیزمان می‌آفریند.

امیر خوش کنار خطاب به رأی اولی‌ها آنان را ملزم به شناختن جایگاه کشور در دنیا دانست و ادامه داد: شما جوانان باید آگاهی لازم در خصوص جایگاه کشور و اولویت‌های آنان را بدانید زیرا برای شما در تصمیم گیری ها اثرات مثبت به همراه خواهد داشت؛ شما نوجوانان به عنوان یک صاحب‌نظر، صاحب فکر و کسی که قادر به تجزیه و تحلیل مسائل پیرامون خود هست می‌تواند برای خانواده و اطرافیان خود روشنگری کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار