کد خبر: ۶۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
رشت- نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مشکل اقتصاد توسط یک اقتصاد دان حل می‌شود، گفت: باید آزادی و رفاه را براساس قانون اساسی برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش آرانیوز:محسن مهرعلیزاده عصر سه شنبه در برنامه تبلیغاتی خود برای گیلانیان با بیان اینکه کشور در مقطع تاریخی خطیری قرار گرفته است، اظهار کرد: فقر، بیکاری، فاصله اجتماعی بین اقشار مختلف جامعه، افزایش سطح خط فقر به ۷۰ درصد جامعه و کشمکش‌های بی حاصل بین افراد و گروه‌ها و اختلاس و دست درازی به بیت المال در کشور وجود دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه عده‌ای با روش‌های ناصواب کرسی مسئولیت خریدند و کشور را به جایی رساندند که با مشکلات عدیده مواجه است، افزود: این اقدامات باعث شد اعتماد مردم به حاکمیت و مدیران اجرایی آسیب زیادی ببیند و این عدم اعتماد باعث می‌شود حتی در صورتی که مسئولان کار دستی انجام دهند مورد پذیرش واقع نشود.

وی مشارکت مردم در حل مسائل کشور را مؤثر دانست و بیان کرد: دولت‌ها در طی این سال‌ها نقاط مثبت و منفی در کارنامه خود ثبت کردند اما آمریکا از همان ابتدا با کارشکنی بر مردم فشار و تحریم وارد کرد.

مهر علیزاده ادامه داد: برجام می‌توانست راه‌های تجارت را به روی کشور باز کند اما آمریکا با خروج از این معاهده جلوی آن را گرفت.

وی با بیان اینکه نشاط اجتماعی با تنگ نظری عده‌ای سرکوب می‌شود، اضافه کرد: اینکه به بحران آب در کشور بی توجهی می‌شود و به جای آن به دوچرخه سواری بانوان یا سایر فعالیت‌های اجتماعی توجه می‌شود، ظلم است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: مرگ گفتن و دشمنی با افراد را تمام کرده و به زندگی فکر کنید زیرا ما ملت بزرگی هستیم و باید با بزرگواری با دنیا تعامل کنیم و رفتار ما تجلی فرهنگ چندین هزار ساله کشور باشد.

وی با اشاره به سوابق کاری و اجرایی خود تصریح کرد: زیربنای منطقه آزاد کیش توسط بنده پایه ریزی شد و هم اکنون با تکیه بر تجربیاتم در حوزه مالی و اجتماعی می‌دانم مشکل کشور کجاست.

مهرعلیزاده رانت و قطع ارز ۴۲۰۰ تومانی را عامل بی ثباتی بازار دانست و بیان کرد: مشکل اقتصاد توسط کسی که اقتصاد دان باشد حل می‌شود و ملت ما آزادی و رفاه می‌خواهد لذا کسی باید طبق قانون اساسی این موارد را برای مردم محقق کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار