کد خبر: ۶۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
کرمانشاه- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری در انتخابات سبب قدرتمندی دولت آینده می‌شود.

به گزارش آرانیوز:عبدالرضا مصری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم به کارنامه نامزدها توجه کرده و با توجه به عملکرد هریک برای رأی به نامزد اصلح اقدام کنند.

وی افزود: با شناخت خط مشی دشمنان می‌توان فهمید به چه دلیل در پی تخریب برخی از نامزدها هستند چرا که در صورت رأی آوردن آن‌ها منافع دشمن به خطر می‌افتد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی با استفاده از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور با ایجاد یأس و ناامیدی سعی در دلسرد کردن مردم و عدم حضور آن‌ها در انتخابات دارند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: بالا بودن آمار مشارکت در انتخابات عامل قدرتمندتر شدن دولت آینده در عرصه‌های مختلف است.

وجود نیروی انسانی با ایمان در امداد و نجات از تجهیزات مهم‌تر است

مصری با قدردانی از زحمات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در امداد و نجات وجود نیروی انسانی که با ایمان و نیت الهی که در حوادث ریسک پذیر از جان و سلامتی خود گذشته و به آسیب دیدگان کمک می‌کنند از داشتن تجهیزات مهم‌تر است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس کمک به جمعیت هلال احمر را خدمت به مردم دانسته و تمام تلاش خود را برای کمک به این مرکز و تنظیم طرح‌ها و قوانین مربوط به آن می‌کنند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر مرکزی مورد اطمینان در میان مردم است، در حوادث اطمینان داشتن به مراکزی مانند هلال احمر از سوی مردم از خود حادثه مهم‌تر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار