کد خبر: ۶۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
شیراز - رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس گفت: برابر هماهنگی‌های انجام شده با مراکز خدماتی، ارتباطی و اپراتورها در روز برگزاری انتخابات به هیچ وجه قطعی برق نخواهیم داشت.

به گزارش آرانیوز:عبدالرضا قاسمپور بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت حداکثری و حفظ سلامت اجتماعی مهمترین هدف برگزار کنندگان انتخابات در فارس است، گفت: خط قرمز ما در انتخابات سلامت مردم است و تلاش داریم تا خطری متوجه مردم نباشد و سلامت آنها حفظ شود.

قاسمپور در خصوص شیوه نامه‌های بهداشتی در خصوص صندوق‌های اخذ رأی نیز بیان کرد: رعایت پروتکل‌ها و چگونگی اجرای آن در زمان تبلیغات به کاندیداها اعلام شده و هرگونه تجمع و مناظره در مکان‌های سربسته ممنوع خواهد بود.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس با بیان اینکه در بحث برگزاری روز انتخابات مواردی که پیش‌بینی شده است، داشتن خودکار شخصی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، داشتن ماسک را از الزامات دانست و تاکید کرد: بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی خلاف بوده و با متخلفین اعم از داوطلبان و مسئولان برگزاری برابر قانون برخورد خواهد شد.

قاسمپور خاطرنشان کرد: افرادی که مبتلا به کرونا هستند یا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند می‌توانند با تماس با فرمانداری‌ها نسبت به حضور در انتخابات اقدام کنند.

او اضافه کرد: زمان برگزاری انتخابات از ساعت ٧ صبح روز جمعه ٢٨ خردادماه تا ساعت ٢ بامداد شنبه ٢٩ خرداد پیش بینی شده و با هدف جلوگیری از ازدحام، تعداد شعب اخذ رأی نیز افزایش یافته است.

به گفته این مقام مسئول تهویه مناسب، دسترسی به هوای تازه و چیدمان مناسب میز و صندلی از موارد مهمی است که در صندوق‌های اخذ رأی در نظر گرفته شده است این در حالی است که از حضور کودکان در شعبه‌های اخذ رأی جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس ادامه داد: اخذ اثر انگشت در زمان رأی‌گیری حذف شده و تلاش می‌شود تا همه عوامل شعب واکسینه شوند.

کرونای آفریقایی در جنوب فارس رؤیت شد

جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نگرانی از شیوع پیک پنجم کرونا در استان گفت: مواردی از کرونا آفریقایی در جنوب فارس در روستاهای لارستان گزارش شده که این امر باعث شده سخت گیری‌ها برای جلوگیری از این پیک بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موج تازه‌ای از بیماری کووید ١٩ در استان‌های هرمزگان و بوشهر شکل گرفته است، عنوان کرد: با توجه به همجواری این استان‌ها با فارس، مباحث مرتبط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر از قبل و اعمال سختگیری‌های بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار