کد خبر: ۶۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
سمنان- وزیر اسبق ورزش و جوانان بابیان اینکه غفلت از حضور در انتخابات، چهار سال تبعات منفی بین‌المللی به دنبال دارد، گفت: مردم آزادانه، باانگیزه و رغبت در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

به گزارش آرانیوز:محمد عباسی ظهر سه‌شنبه در جمع مردم شهر سمنان ضمن فراخوان همه کشور برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی در روز جمعه ۲۸ خردادماه سال جاری ضمن بیان اینکه غفلت از حضور در انتخابات برای چهار سال یا حتی بیشتر تبعات منفی برای کشور به دنبال دارد، ابراز داشت: برای جلوگیری از این امر می‌طلبد تا مردم آزادانه، باانگیزه و رغبت در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی ضمن بیان اینکه انتخاب فرد اصلح می‌تواند زمینه‌ساز روی کار آمدن دولتی برخواسته از مردم باشد، افزود: مردم ایران آزاده هستند و با مشارکت گسترده خود در انتخابات پیش رو بار دیگر اثبات می‌کنند پای نظام و انقلاب و اهداف امام راحل همچنان ایستاده و اجازه نمی‌دهند دشمن برای ما تصمیم‌گیری کند.

وزیر اسبق ورزش و جوانان بابیان اینکه مردم از وجود بیکاری، تورم، نبود مدیریت برخی مسئولان کشور به ستوه آمده و ناراضی هستند، ابراز داشت: مردم انتظار دارند که دولت آینده بتواند این مشکلات را برطرف و با ایجاد عدالت اجتماعی و رفع فاصله طبقاتی امید را در دلشان زنده کند.

عباسی بابیان اینکه برخی مسئولان به برجام نافرجام دل‌خوش کردند، تصریح کرد: این افراد همچنان به ادامه این روند اصرار دارند زیرا بر تصور آن‌ها این کاغذبازی نتیجه‌بخش خواهد بود در حالی که ثمره آن نیز در جامعه مشهود و به عینت نمودار است.

وی بابیان اینکه تنها راه نجات کشور تداوم راه شهدا و امام راحل و قرارگیری در مسیر استقلال و خودکفایی و بی‌نیازی از بیگانگان است، افزود: در این بین وحدت و همدلی یگانه مسیری که درراه نجات کشور می‌تواند ما را در برابر دشمنان حفاظت و توطئه آن‌ها را خنثی کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار