کد خبر: ۶۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
سمنان- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: برنامه‌های دهه کرامت در ۱۲ امامزاده سطح استان در حال برگزاری است.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام رضا نفری ظهر سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اوقاف سمنان با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت در ۱۲ امامزاده سطح استان در حال برگزاری است، ابراز داشت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از اول لغایت یازدهم ذی‌القعده مصادف با ۲۲ خرداد لغایت یکم تیرماه در بقاع متبرکه استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در کارگروه محتوایی دهه کرامت تبلیغات و ترویج برنامه‌های دهه کرامت، بر کیفی سازی برنامه‌ها تاکید شده است، افزود: شعار «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» برای این مراسم مصوب شده است.

معاون اوقاف استان سمنان با بیان اینکه راه اندازی کاروان شادی با نام شمیم کرامت ویژه ایام با برکت دهه کرامت و به ویژه سالروز والدت امام رضا (ع) از جمله برنامه‌های این ایام است، بیان داشت: با توجه به شرایط موجود، یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های ما که با مشارکت برخی از دستگاه‌های فرهنگی در سطح استان به اجرا درخواهد آمد همچنین از فضای مجازی نیز به خوبی استفاده می‌شود.

نفری افزود: برنامه ریزی لازم جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی در تعامل با دیگر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی منطبق با عناوین پیشنهادی شورای هماهنگی جشن‌های مردمی دهه کرامت در دستورکار قرار دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار