کد خبر: ۶۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
زنجان-رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در استان زنجان گفت: مردم از شعار خسته شده‌اند و نیازمند یک تفکر جدید و عملگرا هستند.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام رحیم قزلباش ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم از شعار خسته شده‌اند و نیازمند یک تفکر جدید با عملکرد هستند، گفت: مردم در شرایط کنونی دنبال چهره‌ای جدید و حرف‌های جدید هستند و از شعارها خسته شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تجربیات انتخابات گذشته ریاست جمهوری نشان می‌دهد که ممکن است نتایج پیش بینی ناپذیری در انتخابات رقم بخورد، افزود: قاضی‌زاده هاشمی، علمدار و طلایه‌دار گفتمانی است که خواستار تغییر ساختارها و میدان دادن به جوان‌ها است تا خود مردم، مدیران را انتخاب و در صورت نارضایتی، عزل کنند.

قزلباش با بیان اینکه باید اجازه ورود گفتمان‌های جدید به انتخابات را بدهیم، ادامه داد: در چند دقیقه کوتاه امکان ارائه برنامه‌ها در این مناظرات وجود ندارد بنابراین باید فرصت و تعداد مناظره‌ها بیشتر شود.

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در استان زنجان با بیان اینکه گفتمانی را که ایشان طرح کرده‌اند ناظر بر تغییر ساختارها و به عرصه آمدن جوانان در اداره امور است گفت: کدخداها در جریان مدیریت کشور فرصت عرض اندام به جوانان را نمی‌دهند.

قزلباش با بیان اینکه کاهش مشارکت مردم در انتخابات نگران کننده است، افزود: با این وجود مردم ایران نشان داده‌اند غیرقابل پیش بینی هستند، امیدواریم که مردم انتقام مشکلات جاری که به ناحق به وجود آمده را از دولت آینده نگیرند.

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در استان زنجان همچنین در خصوص مطلب منتشر شده در برخی سایت‌ها مبنی بر انصراف قاضی زاده هاشمی از انتخابات، گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی اعلام کردند که به ضرر جبهه گفتمان انقلاب کاری نخواهند کرد و با این اظهار نظر خواستند به نگرانی‌ها پاسخ دهند.

قزلباش با اشاره به رشد احتمال پیروزی قاضی زاده هاشمی بعد از مناظرات، گفت: اقبال به دکتر قاضی زاده هاشمی پس از مناظرات در جامعه بیشتر شده و وی توانسته است نظر بخش قابل توجهی از آرای خاکستری و نخبگان را جلب کند.

وی با بیان اینکه در نتیجه افرادی که می‌خواستند رأی ندهند، نظرشان تغییر کرده و ما فکر می‌کنیم حضور ایشان در انتخابات مشارکت را افزایش خواهد داد، افزود: ما دنبال مشارکت هستیم و امیدواریم که مردم انتقام این دولت را از دولت بعدی نگیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار