کد خبر: ۶۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با انتخاب فردی اصلح از سوی مردم، دولت جدید کاستی های دولت قبل را جبران خواهد کرد.

وزرا جوان‌ و کارآمد در مسیر بهارستان در دولت  آینده قرار می‌گیرند/احمد مرادی نماینده بندرعباس و نائب اول کمیسیون انرژی و رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان بر تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و این مشارکت بر زندگی مردم تاثیر دارد/انتخاب فردی اصلح از سوی مردم و دولت جدید کاستی‌های دولت قرار جبران خواهد کرد رئیس جمهور آینده نیز باید سعی کند از وزرای جوان و کارآمد در ساختار اداری خود استفاده کند

به گزارش آرانیوز، احمد مرادی ، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، درباره تاثیر این مشارکت بر زندگی مردم، بیان کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که خود مردم انقلاب کردند و یک جامعه جدید را شکل دادند و ساختاری جدید به نام جمهوری اسلامی را ایجاد کردند. از ابتدای انقلاب تا به امروز نیز مردم در تمام صحنه های اجتماعی و سیاسی حضور داشتند و پای نظام و انقلاب خود ایستادند.

وی در ادامه اظهار کرد: اوج حضور مردم در تشییع پیکر حاج قاسم بود که ما دیدیم همه اقشار جامعه با هر نگاه و تفکری و از هر سنی در صحنه حضور یافتند و وحدت و انسجام ملی را به تصویر کشیدند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز مردم از مسئولان و دولتمردان گله مند هستند و می گویند در این سال ها وضعیت اقتصادی آنان بهبود نیافته و با مشکلات بیکاری نیز روبرو شده اند، اما اینکه برای نشان دادن اعتراض از شرایط، در انتخابات شرکت نکنند کارساز نیست. مردم باید برای تعیین سرنوشت چهارسال پیش روی خود پای صندوق های رای حاضر شوند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: مردم همواره به دنبال تغییر شرایط و تلاش برای ایجاد وضعیتی بهتر هستند. تجربه ثابت کرده اگر فردی که روی کار بیاید نتواند مطالبات مردم را محقق کند، مردم آن فرد را کنار خواهند گذاشت. از مردم تقاضا داریم با مشارکت در انتخابات در تعیین سرنوشت چهار سال پیش رو سهیم باشند.

مرادی در پایان افزود: مردم می توانند از طریق نمایندگان مجلس و نمایندگان شوراها مطالبات و اعتراضات خود را به گوش مسئولان برسانند. ان شاءالله با انتخاب فردی اصلح از سوی مردم، دولت جدید کاستی های دولت قبل را جبران خواهد کرد. رئیس جمهور آینده نیز باید سعی کند از وزرایی جوان و کارآمد در ساختار اداری خود استفاده کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار