کد خبر: ۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
مدیر کل ستاد بحران استانداری لرستان گفت: بنابر اعلام اداره کل هواشناسی ، از چهارشنبه تا روز شنبه آینده وقوع طوفان و سیل در استان پیش بینی می شود.

پیش‌بینی وقوع طوفان و سیل در لرستان

«به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز»

 رضا آریایی  افزود: با تداوم استقرار سیستم ناپایدار جوی در استان طی روزهای آینده به ویژه ساعات بعدازظهر، وقوع رگبارشدید باران و رعد و برق، وزش باد و طوفان شدید موقتی پدیده غالب هوای استان است.

وی اظهار داشت: به دنبال این جو ناپایدار ، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها، آبراهه های فصلی و معابر در اغلب مناطق استان پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: این پدیده به ویژه در نیمه شرقی استان از جمله شول آباد، الیگودرز، ازنا و دورود پیش بینی شده است.

آریایی ادامه داد: جهت پیشگیری از وقوع خسارت احتمالی تمهیدات لازم و اطلاع رسانی توسط بخشداران و دهیاران به ویژه در مناطق روستانشین و عشایر صورت گرفته است.

وی با اشاره به آماده باش تمامی دستگاههای اجرایی امدادی گفت: مردم از رفتن به رودخانه ها و پارک خودرو در نزدیکی رودخانه خودداری کنند.

وی اضافه کرد : روز گذشته نیز بر اساس اعلام فرمانداران و بخشداران خسارات وقوع سیل در شرق استان به معابر شهری، خیابانها، واحدهای مسکونی شهر و روستایی، اراضی کشاورزی، راه ها و ابنیه وارد شده که پس از برآورد دقیق میزان خسارت، گزارش کامل آن با تایید استاندار به وزارت کشور ارسال می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار