کد خبر: ۶۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین به الاخبار اعلام کرد که میان گروههای مقاومت در غزه اجماع بر این است که راهپیمایی موسوم به پرچمها در روز سه شنبه برگزار نشود.

به گزارش آرانیوز، یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین به الاخبار اعلام کردند که میان گروه‌های مقاومت در غزه اجماع بر این است که راهپیمایی موسوم به پرچم‌ها در روز سه شنبه برگزار نشود. گزینه رویارویی نظامی با توجه به بازگشت دشمن به آنچه عامل رویارویی قبلی بود، به شکل جدی مطرح است. مقاومت به کابینه قبلی و جدید رژیم صهیونیستی از طرق میانجیگران مصری و سازمان ملل اطلاع داده است که باید راهپیمایی فردا در شهر قدس لغو شود به ویژه عبور یهودیان افراطی از باب العامود یا ورود به مسجد الاقصی. امکان توسعه واکنش و کشیده شدن به سوی جنگ منطقه‌ای وجود دارد.

الاخبار لبنان گزارش داد: رهبران حماس به اطلاع عباس کامل وزیر اطلاعات مصر رسانده‌اند که برگزاری این راهپیمایی به انفجار اوضاع منجر خواهد شد زیرا واکنش مقاومت با واکنش ماه گذشته تفاوتی نخواهد داشت و واکنشی آتشین و با حملات موشکی خواهد بود.

همزمان با تشدید پروازهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز غزه رزمندگان فلسطینی طی روزهای گذشته آمادگی خود را بالا برده و آماده رویارویی هستند و به یگانهای موشکی دستور آماده‌باش داده شده استبر اساس این گزارش؛ همزمان با تشدید پروازهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز غزه رزمندگان فلسطینی طی روزهای گذشته آمادگی خود را بالا برده و آماده رویارویی هستند و به یگانهای موشکی دستور آماده‌باش داده شده است.

منبع وابسته به مقاومت فلسطین تاکید کرد: این برخلاف ارزیابی اشغالگران اسرائیلی است مبنی بر اینکه واکنش مقاومت با رها کردن بالن‌های انفجاری یا حملات موشکی به اطراف غزه خواهد بود. واکنش مقاومت حساب شده و موازی راهپیمایی یهودیان افراطی در شهر قدس خواهد بود. یگان موشکی آماده حملات موشکی شدید به سوی شهرهای رژیم صهیونیستی هستند.

این در حالی است که اخباری از سوی رسانه‌های صهیونیست مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی آماده هدف قرار دادن بانک اهداف در غزه است، طی روزهای گذشته مخابره شده است. همه اینها در راستای بازدارندگی و تلاش برای بازداشتن مقاومت از پاسخ به راهپیمایی پرچم‌ها است.

منبع وابسته به مقاومت اعلام کرد: اگر دشمن تصمیم به برگزاری راهپیمایی بگیرد، اوضاع کاملاً متفاوت خواهد بود.

 

دستور آماده باش به واحدهای موشکی/ نبرد جدید در راه است

گفتنی است که روز گذشته کمیته پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به راهپیمایی موسوم به پرچم‌های صهیونیست‌ها که قرار است در روز سه شنبه هفته جاری برگزار شود، واکنش نشان داد.

در بیانیه گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین آمده است: روز سه شنبه روز خشم عمومی است. ما بر ادامه مقابله با اشغالگران و گله‌های شهرک نشین پس از اعلام راهپیمایی پرچم‌ها تاکید می‌کنیم.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین اعلام کردند: ما از گروه‌های مقاومت در فلسطین و لبنان و کل منطقه می‌خواهیم که برای حمایت از مسجد الاقصی اعلام آماده‌باش کنند.

پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که با برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس اشغالی به نام «راهپیمایی پرچم‌ها» در روز سه شنبه موافقت کرده است.

طبق این توافق راهپیمایی از خیابان «هنِفیئیم» به سمت خیابان «سلطان سلیمان» و سپس میدان «باب العامود» امتداد خواهد یافت و شهرک‌نشینان صهیونیست در این میدان و در نزدیکی مسجدالاقصی مراسم رقص و شادی برپا خواهند کرد و پس از آن به سمت میدان «تساهَل» و خیابان «باب الخلیل» حرکت خواهند رفت تا در نهایت به دیوار «براق» برسند.

بنابراین بخشی از این مراسم تحریک‌آمیز در بخش محله‌های مسلمان‌نشین و بخشی نیز در محله‌های یهودی‌نشین انجام خواهد گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار