کد خبر: ۶۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: هیچ عزم و اراده‌ای برای انجام امور منطقه‌ای در وزارتخانه‌ها وجود ندارد لذا به دنبال تشکیل دولتی قوی هستیم.
 
نماینده هرمزگان در مجلس: هیچ اراده‌ای در دولت برای انجام امور منطقه‌ای ‌ندیدیم‌
 

به گزارش آرانیوز، از بستک، احمد جباری نماینده در اجتماع بزرگ حامیان آیت الله رئیسی در بستک اظهار داشت: شورای راهبردی اهل سنت متشکل از 15 نفر با قاطعیت تمام از آیت الله رییسی حمایت کرده است و این همبستگی و هم صدایی بسیار امری مبارک است.

وی افزود: در مجلس هشتم یک هم صدایی بالایی بین دولت و مجلس برقرار شد، ثمره این هم صدایی ساخت بیمارستان در بستک، بندرلنگه، ساخت اتوبان‌ها و خط انتقال آب و... بود؛ آن روزها به این شکل دعواهای سیاسی نبود که همه بر سر هم بزنند و دودش بر چشم مردم برود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران تاکید کرد: خیلی هنر می‌خواهد 24 میلیون رای را به 4 میلیون رای یا کمتر تبدیل کنی و باید به این امر جایزه داد که این گونه اعتماد مردم و من و شما را از بین بردند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس تاکید کرد: سفره مردم کوچک شده است، اگر روزی 100 بار موبابل ما زنگ بخورد 80 نفر دنبال شغل هستند! چه کسی باعث این مسائل شده است؟ در دولت فعلی ارتباط خود را با کشورهای همسایه قطع کرده‌اند و افتاده‌اند دنبال کدخدا و هر کاری می‌کنند تا مردم را نگران کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجناس را در گمرک پلمپ می‌کنند تا ارزاق مردم آزاد نشود و مردم ناراضی شوند! مردم حق دارند و بدون تعارف از عملکرد مسئولین ناراضی هستند لذا بایستی امیدها و باورهای ضعیف شده مردم را احیا کنیم.

جباری تاکید کرد: حاصل دعواهای سیاسی بدبختی و فلاکت مردم، تورم کمر شکن و بیکاری جوانان است و ما هر روز باید در مجلس علیه ناکارآمدی دولت حرف بزنیم در حالی که هیچ عزم و اراده‌ای در هیچ یک از وزارتخانه‌ها برای انجام امور انجام منطقه‌ای وجود ندارد. 

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم دولتی مستقر شود که تمام دغدغه آن مردم باشد و از این دعواها رهایی پیدا کنیم؛ آیت الله رئیسی مبارزه با فساد را از قوه قضائیه خودش شروع کرد و ابرقدرت‌های این قوه را محاکمه کرد، ما به دنبال تشکیل دولتی هم افزا و هم صدا با سایر قوا در کشور هستیم و به هیچ عنوان به دنبال پست گرفتن و رسیدن به وزارت نیستیم. 

نماینده مردم غرب هرمزگان تصریح کرد: به یاری خدا انتخاباتی پر شور برگزار خواهد شد و ما بعنوان نماینده مردم با دولت در جهت عمران و آبادانی منطقه‌مان با رئیس جمهور منتخب تعامل خواهیم کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار