کد خبر: ۶۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
همایش جمعی از دانشجویان حامی سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه تهران به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و با عنوان « رأی من صدای من » برگزار شد.

برگزاری همایش حامیان رئیسی در دانشگاه تهران/ دولت ایران قوی می‌تواند در کشور گشایش ایجاد کند

به گزارش خبرنگار آرانیوز، همایش جمعی از دانشجویان حامی سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه تهران به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و با عنوان « رأی من صدای من » برگزار شد.

* مسائل کشور ما راه حل دارد ولی نفع عده ای در عدم حل مشکلات است

 یاسر جبرائیلی کارشناس مسائل سیاسی در این نشست گفت: مسائل کشور ما راه حل دارد. مشکل کشور ما تولید فکر نیست بلکه مصرف فکر است. همیشه این سوال بوده است که چرا این راه حل ها اجرا نمی شود؟ دلیل آن نفع یک عده‌ای است، زیرا اگر تولید رونق بگیرد برای واردات آنان مشکل پیش می آید. 

وی افزود: اگر ما گرانی مسکن داریم دلیل آن  تحریم و کمبود زمین و مصالح نیست، بلکه این است که اگر مسکن رونق بگیرد نان عده ای آجر می شود؛ زیرا منافع آنان در واردات است. این مثال ها در صنعت خودرو هم صادق است زیرا فناوری‌های مادر را به ایران ندادند و عده ای به دلیل سودهای کلان از واردات نمی خواهند ایران خود تولید کننده خودرو باشد.

جبرائیلی گفت: سید ابراهیم رئیسی آماده است تا چوب رانت فساد و تبعیض وبی عدالتی را از چرخ تولید خارج کند. 

وی افزود: آقای زنگنه در بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس می گفت این آهن ها را ببرید برای خودتان! ولی بعد از شش ماه و افتتاح این پالایشگاه در این دولت، ۳ میلیون بشکه بنزین صادر کردیم در حالی که در سال ۸۸ وارد کننده بنزین بودیم واین ثمره تلاش جوانان و نگاه به داخل است.

این فعال سیاسی اظهار داشت: در طول هشت سال ما یا معطل امضای برجام یا اجرای برجام و یا احیای برجام بودیم اما مسئله آمریکا با ما مسئله هسته‌ای نیست با اینکه بیشترین بازرسی‌ها را در کشور داشتیم، اما آمریکایی‌ها نشان دادند که بهانه چیز دیگری است. 

وی افزود:کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند یا الفبای سیاست را نمی دانند و یا الفبای غیرت را ! در قرارداد برجام اگر طرف مقابل کاری را انجام دهد ما هم به آن اندازه کار انجام می دهیم و در دولت بعد شروط رهبری باید در برجام اجرا و احیا شود. 

وی ادامه داد: کشور باید قوی شود.مردم ایران قیام کنید برای مشارکت حداکثری و انتقام این دولت را از دولت بعد نگیرید

جبرائیلی ادامه داد: روحانی زمین را واگذار کرد اما این واگذاری پیروزی نبوده بلکه تقدیم کشور به دشمن بوده است. عامل ناامیدی کشور دولت بوده اما در مناظرات می‌گویند که شماها باعث بدبختی کشور هستید.

* دلیل حمایت از  رئیسی نگاه ایشان به استعدادهای داخلی است

هادی بیگی نژاد عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم در این همایش گفت: اگر ساختمان کشور بر مبنای استعدادهای درونی باشد توجه کشور هم به استعداد، درونی می شود.

وی افزود: در کشور دو نوع پالایشگاه داریم یک ستاره خلیج فارس که بر مبنای ما می‌توانیم ساخته می‌شود و عنوان بدترین مدیریت کشور از طرف دولت به آن داده شد اما این استعداد های داخلی آن را تکمیل کردند و این پالایشگاه در داخل کشور بیشترین سود دهی را دارد و این پالایشگاه توسط ذهن مهندس داخلی بود اما نمونه دیگر آن پالایشگاه سیراف  را داریم چون بر مبنای نگاه به خارج بود هیچ پیشرفتی نکرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: مهندس ساختمان کشور وزرا و رئیس جمهور هستند، اگر نگاه به استعداد داخل باشد می‌شود ستاره خلیج فارس؛ اگر نگاه به بیرون باشد می شود سیراف ! اما ترس  مهندسان ما این است که کسانی بیایند بگویند که ما دیگر به این پالایشگاه ها و سانتریفیوژها نیاز نداریم برای همین است که کارشان با قوت جلو نمی رود.

وی گفت: دلیل حمایت از آقای رئیسی ما، نگاه ایشان به استعداد های داخلی و نگاه ایشان به  جلو بردن کشور با توجه به ظرفیت های داخلی است.

* منافع عده ای در ناکارآمدی است

افشین پروین پور کارشناس اقتصادی هم در این نشست گفت: در هشت سال دولت که کشور به خاک سیاه نشست جریان انقلاب به سمت کار کارشناسی رفت و این محتواها در اختیار تیم آقای رئیسی قرار گرفت و ان‌اشاالله مردم ایران در دولت آقای رئیسی طعم دولت انقلابی را  خواهند چشید.

وی افزود: در کشور ما مسئله‌ای که وجود دارد و به آن نقد هایی وارد است این است که نظارت بر افراد توسط مردم و جبهه انقلاب وجود ندارد. برای مثال وقتی عده ای وعده ۱۰۰ روزه می دهند اما کسی از آنان مطالبه نمی کند و این می شود که کشور به این روز می افتد. باید در طول دولت مطالبه گر بود و اجازه نداد که کسانی که بر حاکمیت حکومت می‌کنند ۸ سال کشور را به فلاکت بکشند. 

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: در بحث مسکن در دولت آقای روحانی وزیری که موسوم به دولت سازندگی بود کشور را دوباره در بخش مسکن دچار مشکل کرد و دوباره همان بلا را بر سر کشور آورد. جلوی عرضه مسکن را گرفت و به طرح‌هایی چون مسکن مهر توهین و آن را  تخریب کرد در حالی حتی آجری بر روی آجر دیگر هم قرار نگرفت. 

وی گفت: در طول دولت، نظارت فعالی باید بر حاکمیت داشته باشیم و در جریان انقلاب اگر دولت انقلابی تشکیل شود اگر به آن کمک نکنند، بر آن نظارت نکنند باز هم دولت به دست نااهلان خواهد افتاد.

پروین پور اظهار داشت: مسکن هیچ ربطی به تحریم ندارد زیرا منافع عده ای در ناکارآمدی است پس ما نیازمند یک دولت پاکدست و قدرتمند هستیم که این افراد را از صحنه حکمرانی حذف کنند و در بین نامزدهای موجود کامل‌ترین ویژگی ها را در آقای رئیسی می بینم.

* حامیان روحانی سرخورده شدند

بیژن پیروز استاد دانشگاه تهران هم گفت: بخش خصوصی چون دولت در بخش مسکن کار نکرد بخش خصوصی هم تشویق شد به سمت خرید سکه و ارز !

وی ادامه داد: کسانی که سال ۹۶ به آقای روحانی رای دادند الان چهار سال سرخورده شده اند، باید برویم آنان را به پای صندوقهای رای بیاوریم.

این استاد دانشگاه افزود: مردم به خاطر ترس از رای آوردن فرد دیگر  به نفر دومی که دوست دارند رای می دهند نه اولین نفری که ان را انتخاب کرده اند.

* آقای رئیسی از کارگران حمایت کرد ما هم از او حمایت می‌کنیم

حسن امان لو نماینده کارگران کارخانه ایران ترانسفو هم در این نشست گفت: کارگران ساعی در چالش‌های انقلاب همیشه همراه ولایت فقیه و پشتیبان نظام بودند. حق مردم در انتخاب سرنوشت خود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. 

وی افزود: بنده به حسب وظیفه دینی و شرعی خودم و با اتکا به خدای متعال و اطمینان به دولت مردمی و ایرانی قوی، می‌تواند کشور را با گشایش های جدید و تحول در عرصه مدیریت کشور روبرو کند!

وی تصریح کرد: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب در ایجاد مشارکت حداکثری و منجر شدن آن به انتخاب اصلح ، خود را موظف می‌دانم که حمایت قاطع خود را از طرف جامعه کارگران استان زنجان از آقای سید ابراهیم رئیسی که  از جنس مردم است  و در  مقابل فساد سیاسی اقتصادی ایستاده و کارنامه درخشان در رفع مشکلات  دو هزار واحد تولیدی در مدت دو سال و نیم مسئولیت قوه قضائیه داشته و به حول قوه و به حول و قوه الهی این مسیر را ادامه دادند، اعلام کنیم!

امان لو یادآور شد: نمونه ای از حمایت‌هایی که آقای رئیسی انجام داده، در گروه تولیدی ایران ترانسفو بوده است که دارای ۵ هزار نیروی انسانی می باشد در سال ۱۳۹۴ توسط بخش خصوصی در واگذاری در ذیل اصل ۴۴ قانون اساسی، حدود ۲۵ درصد آن را به بخش خصوصی با قیمتی بسیار ناچیز واگذار کردند. این واگذاری شرکت را به سمت تعطیلی سوق داده و به اقتصاد شهر زنجان ضربه زد.

وی افزود: اما بعد از سفر  سال ۱۳۹۸ آقای رئیسی به شهر زنجان حضرت آیت الله رئیسی موضوع را به صورت سریع به دادگستری ارجاع داد تا مشکلات برطرف شود و پس از این اقدام شرکت ایران ترانسفو به دولت بازگشت و صاحبان آن خلع ید شدند و هزار میلیارد تومان منابع  برای دولت جبران شد. در سال ۱۳۹۹ کارگران این شرکت به دستور حضرت آقا مبنی بر جهت تولید لبیک گفته و رکورد تولید ۵۵ ساله شرکت را شکستند !

و‌ی در پایان گفت: از کارگران سراسر کشور و کارگران زنجان درخواست شرکت حداکثری در انتخابات دارم و حمایت از آقای رئیسی هستند.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار