کد خبر: ۶۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: فساد ستیزی، حمایت از صنعت و همچنین فعالیت جهادی، ویژگی‌های دولت آقای رئیسی در صورت پیروزی در انتخابات است.
 
برنامه‌های آقای رئیسی می‌تواند مشکلات مردم را در بخش اشتغال و مسکن حل کند

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آرانیوز در تشریح ویژگی‌های دولت آقای رئیسی در صورت پیروزی در انتخابات، اظهار داشت: فساد ستیزی، حمایت از صنعت و همچنین فعالیت جهادی که می‌تواند چندین برابر دولت فعلی فعالیت کند، می‌تواند از ویژگی‌های دولت آقای رئیسی در صورت پیروزی در انتخابات باشد.

وی در همین راستا، افزود: قطع کردن دست مافیا‌ها، رانت ناپذیر بودن، و مقابله جدی با قاچاق کالا و همچنین احیای نظام اقتصادی و اداری کشور از دیگر خصوصیات دولت آقای رئیسی در صورت برنده شدن در انتخابات خواهد بود.

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی اگر پیروز انتخابات باشد چه اقداماتی می‌تواند انجام دهد تا نظام اقتصاد کشور احیا شود؟ بیان کرد: وی می‌تواند با ایجاد شفافیت مقابله جدی با رانت‌خواران و مافیا‌ها و یک برنامه‌ریزی مدون در زمینه تولید و اقتصاد می‌تواند نظام اقتصادی را احیا کرده و با این کار امید را به جامعه بازگرداند و هم کار دولت را پیش برده و اقدامات در ریل پیشرفت قرار گیرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس در پاسخ به این پرسش که دولت آقای رئیسی در صورت پیروزی در انتخابات پیش‌رو چه اقداماتی می‌تواند انجام دهد تا مشکلات کشور و مردم برطرف شود؟ گفت: برنامه وی در حوزه مسکن می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور و مردم را حل کند چرا که این حوزه لوکوموتیو و پیشران در بخش اشتغال است و از طرف دیگر با حمایت از واحد‌های تولیدی و تکمیل ظرفیت تولید اشتغال ایجاد کند و همچنین با کاهش هزینه‌های سر بار دولت می‌تواند سفره‌های مردم را رنگین‌تر کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در همین راستا اضافه کرد: صحبت عزت‌مندانه با دنیا نیز می‌تواند در کاهش تحریم‌ها علیه کشورمان موثر باشد که این امر نیز می‌تواند فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم را کاهش دهد.

انتهای‌ پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار