کد خبر: ۶۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
گروه استان‌ها ـ رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان لرستان گفت: آیت الله رئیسی داری سابقه درخشان مدیریتی و عملکردی قوی و جهادی بوده و کاندیدای اصلح است.
 
رئیس ‌ستاد‌ انتخاباتی ‌رئیسی در استان لرستان: مردم به فساد‌ستیزی رئیسی امید دارند / کاهش فاصله طبقاتی را در دولت رئیسی شاهد خواهیم بود + فیلم
 
 
 

به گزارش آرانیوز  از خرم‌آباد نشست خبری حامد ویسکرمی رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در لرستان به میزبانی خبرگزاری تسنیم با حضور جمعی از خبرنگاران و عکاسان  استان برگزار شد.

در این نشست حامد ویس کرمی با بیان اینکه آیت الله رئیسی کاندیدای اصلح میدان انتخابات 1400  ریاست جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: دلایل ما برای  انتخاب آیت الله رئیسی  عملکرد درخشان مدیریتی وی در مسئولیت‌های گذشته است که جلوی چشم همه مردم،کنشگران سیاسی و اقتصادی قرار دارد و قابل ملاحضه است.

وی افزود: آیت الله رئیسی به دنبال ایجاد تحول در مدیریت و در حوزه عملکردی است و نشان داده که با دردهای مردم آشنا است و دربرخورد با فساد قاطعیت لازم را از خودش نشان داده و امروز فساد ستیزی آیت الله رئیسی به شدت مورد توجه مردم است.

حامد ویسکرمی  در این نشست  با بیان گوشه‌هایی از چالش‌ها و مشکلات استان همچون نادیده گرفتن حق آبه لرستان، عدم استفاده مطلوب از ظرفیت گردشگری، خام فروشی در حوزه سنگ و همچنین  عدم توانایی در جذب سرمایه‌گذاری را از جمله مشکلات و چالش‌های استان عنوان کرد و افزود: به طور یقین در دولت آیت الله رئیسی توجه به ظرفیت حوزه انرژی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرف فیزیکی و همچنین ساخت مسکن محرومان از اولویت‌های  دولت آیت الله رئیسی در استان لرستان است. 

 

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در لرستان در ادامه این نشست خبری جوان‌گرایی و اعتقاد به جوانان، عدالت خواه و عدالت طلب،کاهش فاصله طبقاتی و همچنین تمرکز زدایی را  از مهمترین شاخصه‌های اصلی و سیاست های آیت الله رئیسی دانست.

 

 

 

 

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار