کد خبر: ۶۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
زنجان-مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان از فعالیت یک هزار و ۹۰۰ خادم یار در استان زنجان خبر داد و گفت: در دهه کرامت هرساله جلسه‌ای برای برنامه ریزی این ایام تشکیل می‌شود.

به گزارش آرانیوز:امرالله حسنی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد دهه کرامت در محل دفتر امام جمعه زنجان از فعالیت یک هزار و ۹۰۰ خادم یار در استان زنجان خبر داد و گفت: در دهه کرامت هرساله جلسه‌ای برای برنامه ریزی این ایام تشکیل می‌شود.

وی اظهار کرد: باید برنامه‌هایی در خور شان اهل بیت تشکیل شود و در این میان برپایی ایستگاه سلامت و نقاشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز کانون‌های خدمت رضوی، برگزاری نشست سیره شناسی رضوی، همایش خادم یاران کانون رضوی در فضای باز، عیادت از بیماران و اهداء تبرکات و استفاده از ظرفیت کاروان زیر سایه خورشید برای این ایام پیش بینی شده است.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان به برگزاری جشن روز دختر با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی استان و بسیج اشاره کرد و ابراز داشت: آذین بندی شهر، نصب سخنان گهربار امام رضا در بیلبوردهای سطح شهر و برگزاری جشن رضوی در ۶۰ کانون رضوی از برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه کرامت است.

حسنی به حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در کاروان زیر سایه خورشید در منطقه قره پشتلو اشاره کرد و گفت: حضور خادمیاران رضوی در زندان‌ها و برگزاری مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان، برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم، حضور در آسایشگاه و مراکز نگهداری، اجرای سرودهای خیابانی، استفاده از ظرفیت خیرین برای تهیه بسته غذایی، دیدار با خانواده شهدا پخش صلوات خاصه از صدا و سیمای مرکز زنجان، پخش صلوات خاصه در ادارات و بلندگوهای مساجد به مدت ۱۰ روز، برگزاری پیاده روی خادمیاران و تقدیر از پاکبانان با نام رضا و توزیع کار ت‌های نان مهربانی از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی است.

وی ابراز داشت: از سال ۹۶ دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها آغاز به کردند و کانون‌های خدمت رضوی زیر نظر این دفاتر در جوار مساجد شکل گرفت و کانون‌های خدمت رضوی در دو بخش عمومی و تخضصی آغاز به کار کردند که کانون‌های عمومی در مساجد برای جمع آوری کمک‌های مردمی و ۱۹ کانون تخصصی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار