کد خبر: ۶۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
اهواز- استاندار خوزستان گفت: همه تمهیدات و مقدمات کار برای افزایش تعداد شعب، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آماده کردن عوامل مختلف، امکانات و زمان انتخابات در این استان انجام شده است.

به گزارش آرانیوز:قاسم سلیمانی عصر امروز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان هندیجان اظهار کرد: اتکا به رأی مردم برای نظام بسیار مهم است و حضور مردم در انتخابات را مقوله دفاع از نظام می‌دانیم؛ همچنین امام (ره) بر برگزاری انتخابات تأکید فراوانی داشتند و در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در اولین ماه سال بعد هم انتخابات برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی سالانه انتخابات برگزار شده است، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات یک اصل برای نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و پایه قدرت است.

استاندار خوزستان امید است که امسال نیز همه مردم با شور و شوق پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، تأکید کرد: مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات کاملاً بی‌طرف هستند و موفقیت هر کدام از کاندیداها برای ما تفاوتی ندارد.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: تمام تمهیدات و مقدمات کار برای افزایش تعداد شعب، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آماده کردن عوامل مختلف، امکانات و زمان انتخابات در استان خوزستان انجام شده است و امید است که با قدرت و شوکت انتخابات برگزار شود.

وی خبر داد: زمان آغاز انتخابات یک ساعت جلوتر آمده است و رأی‌گیری از ساعت هفت صبح آغاز می‌شود و در صورت لزوم با مجوز وزیر کشور تا ساعت دو بامداد روز بعد تمدید خواهد شد

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار