کد خبر: ۶۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
بجنورد- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان خبر داد و گفت: خادمان رضوی در این مراسم حضور دارند.

به گزارش آرانیوز:هاشم شیرازیان  از برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به انتخابات، این ویژه برنامه بعد از انتخابات اجرایی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه این برنامه با حضور خادمان حرم رضوی در استان کلید می‌خورد، گفت: حضور خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (علیه السلام) در استان از تاریخ ۲۹ خردادماه تا دوم تیرماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، پنج تن از خادمین آستان قدس رضوی در تاریخ اعلام شده به خراسان شمالی سفر می‌کنند و طی این روزها در برنامه‌های تدارک دیده شده در شهرستان‌های مختلف حضور می‌یابند.

شیرازیان تصریح کرد: خادمان رضوی به ترتیب در شهرستان‌های راز و جرگلان، مانه و سملقان، جاجرم و بخش شوقان سفر کرده و پرچم درخشان و متبرک رضوی در این مناطق آورده خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه دهه کرامت امسال با عنوان «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت علیهم السلام» نامگذاری شده است، گفت: بنا داریم با هماهنگی سایر دستگاه‌های عضو شورا همچون سال گذشته در حوزه کمک‌های مومنانه و مواسات هم قدم‌های ارزنده‌ای برداریم.

وی از نمایندگان اوقاف و بقاع متبرکه خواست در این دهه نسبت به پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام ساعت ۸ صبح و ۸ شب از بقاع متبرکه اهتمام کنند.

شیرازیان اجرای پویش «هر مسجد یک خدمت کریمانه»، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، معرفی کتاب‌های شاخص و مسابقات کتابخوانی را به دیگر برنامه‌های پیشنهادی و قابل اجرا در دهه کرامت افزود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار