کد خبر: ۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
مشهد - رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: خیران سلامت نقش موثری در گسترش زیر ساخت های بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم دارند.

به گزارش آرانیوز:دکتر سید محمد حسین بحرینی در نشست با مسئولان بنیاد علوی و مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار که به منظور بهبود و ارتقا زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان برگزار شد خاطرنشان کرد: امید است با تقویت همدلی مردم در بخش سلامت، شاهد رشد کمک‌های انسان دوستانه در همه زمینه‌ها به خصوص در زمینه تجهیزات بهداشتی و درمانی به ویژه در شهرستان محروم رشتخوار باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار در این نشست به اهمیت نظام سلامت و پیچیدگی‌ها و اهداف و برنامه‌های آن اشاره کرد و آگاهی بخشی به مردم برای احصاء نیازهای سلامت شهرستان رشتخوار را یک مسئله مهم و با اهمیت برشمرد.

وی ضمن تقدیر از کمک و مساعدت بنیاد علوی برای رفع مشکلات، چالشها و نیازهای حوزه بهداشت و درمان رشتخوار؛ مشارکت و تلاش دوجانبه برای خدمت به مردم بین دانشگاه و بنیاد علوی را مطلوب ارزیابی نمود. در ادامه نماینده بنیاد علوی به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار از پروژه‌های حوزه سلامت شهرستان رشتخوار بازدید کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار