کد خبر: ۶۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
یک فرمانده شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هشدار درباره اینکه مقاومت در برابر خون فلسطینیان هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد هشدار داد هرگونه تجاوز علیه قدس با پاسخی قاطع همراه خواهد شد.

به گزارش آرانیوز، «ابو الولید» یکی از فرماندهان «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که هرگونه تجاوزات رژیم صهیونیستی یا هرگونه عملیات ترور فلسطینیان با پاسخ فوری و قاطع مقاومت فلسطین مواجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت در برابر خون فلسطینیان هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد گفت که اگر رژیم اشغالگر صهیونیستی تجاوزات خود را علیه قدس از سر بگیرد مقاومت همان گونه که در نبرد شمشیر قدس اتفاق افتاد ورق را برمی‌گرداند.

این فرمانده شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه اظهار داشت که از نخستین لحظات پایانی جنگ اخیر غزه مقاومت شروع به بازسازی دوباره خود و جمع آوری مجدد سلاح‌ها و تجهیزات کرده و مهندسان صنایع نظامی کار خود را در این زمینه همچنان ادامه می‌دهند.

ابو الولید تصریح کرد که سرایا القدس به همراه سایر گروه‌های مقاومت قادر به ورود به نبردی هستند که ماه‌ها به طول می انجامد و آنچه که مقاومت در دور گذشته از خود نشان داد تنها بخش کوچکی از آنچه که برای یک تقابل طولانی آماده کرده است، بود.

وی اشاره کرد که سرایا القدس در 10 مه گذشته ترجیح داد پاسخ خود به تجاوزات دشمن صهیونیستی را با هدف گرفتن یک خودروی نظامی اسرائیلی در مرزهای غزه انجام دهد که پیام واضحی برای ارتش رژیم اشغالگر بود.

بیشتر بخوانید

این فرمانده سرایا القدس در ادامه گفت، تعدادی هدف در جدول عملیاتی مقاومت آماده شده است اما هدف قرار دادن خودروی نظامی رژیم صهیونیستی این پیام را به رژیم اشغالگر فرستاد که مقاومت می تواند در هر زمان و مکانی عملیات‌های خود را اجرا کند و این فلسطینی‌ها هستند که شکل نبرد را تعیین می‌کنند.

وی درباره اظهارات سیاستمداران و نظامیان صهیونیست مبنی بر این که آنها قادر به ضربه زدن به توانایی‌های مقاومت بودند گفت، دشمن در تلاش برای بازیابی چهره خود میان شهرک نشینان صهیونیست است و ادعاهایی که در این زمینه مطرح می‌کند با هدف گمراه کردن افکار عمومی است.

ابو الولید درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر آغاز جنگ زمینی در غزه طی درگیری‌های اخیر اظهار داشت که سرایا القدس با انتشار یک کلیپ ویدیویی که توسط پهپاد فیلم برداری شده بود نشان داد که نوار غزه از هرگونه نظامی یا تجهیزات اسرائیلی خالی است.

وی تصریح کرد، دشمن صهیونیستی ادعا می‌کرد که نظامیان و تجهیزات زیادی را در مرزهای نوار غزه جهت انجام حمله زمینی مستقر کرده است اما این کلیپ ویدیویی سرایا القدس فریب و دروغ های دشمن را رسوا کرد.

این فرمانده سرایا القدس در پایان با تاکید بر این که فرماندهی نظامی مقاومت نبرد با رژیم اشغالگر را به شکل عاقلانه - چه در سطح نظامی و چه رسانه ای مدیریت کرد اظهار داشت که جنگ اخیر با دشمن طبق یک برنامه دقیق و هماهنگی منسجم میان همه گروه‌های مقاومت انجام شد.

در درگیری‌های دیشب شهر «جنین» واقع در شمال کرانه باختری، دو فلسطینی شهید شده و یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز کشته شد.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ادهم یاسر علیوی» 23 ساله و «تیسیر محمود عثمان عیسه» 33 ساله دو فلسطینی هستند که در خیابان الناصره شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر جان خود را از دست داده‌اند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار